Vraag

Puk code opvragen

Toon eerste reactie

72 reacties

Geachte heer/mevrouw

Mijn broer is zijn pukcode kwijt en sim is geblokkeerd. Betreft een prepaid simkaart van Tmobile. Hoe kan ik aan een nieuw pukcode komen?

Zelf is hij niet thuis met internet etc.

Bedankt voor de moeite
Reputatie 5
@Soufi,

Welkom op het forum!
Ik heb het 06-nummer, de naam en het e-mailadres van je broer nodig om hem de pukcode toe te sturen. Je Kunt deze gegevens via een privébericht naar mij toesturen dan stuur ik je broer de pukcode toe.
Hallo, ik ben helaas ook mijn PUK-code kwijt en kan deze niet online aanvragen omdat er geen adres bekend is.
Ook kan ik geen adres registreren op My T-mobile.
Kan iemand mij helpen?

Mvg
Hallo , allereerst de beste wensen voor 2014.
Ik ben mijn puckcode kwijt: is dit op te lossen?
mvg
Plie
Reputatie 4
@ rk124

Dat is niet de bedoeling! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je n.a.w gegevens? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt aangepast en dan zal ik tevens de pukcode versturen per e-mail! 🙂 Ik hoor graag van je!

@ plie

Welkom op het T-Mobile Forum!

Bedankt! Wij wensen je ook het allerbeste voor 2014! 😉 Ik heb de pukcode per e-mail gestuurd, zodat je weer gebruik kunt gaan maken van de simkaart.
Hallo, mijn dochter belt prepaid en is haar puk code kwijt..ik ben zelf wel geregistreerd op t mobile maar zij niet en als ik dat probeer word ww per sms verstuurd naar haar telefoon waar we dus niet niet opkomen. Klantenservice is gesloten (al staat op de site dat die vandaag bereikbaar is tot half 6 ) Hoe moet ik dit oplossen..
bedankt, sharon
Reputatie 4
@tattoosharon

Wil je mij in een privébericht het mobiele nummer sturen van je dochter? Dan kan ik kijken welk emailadres hier onder staat en dat kan ik een mail met de pukcode naar dat mailadres sturen.
hoi,
ik heb perongelijk 3x me verkeerde pincode ingevoerd.
en ik ben me puk code kwijt geraakt,
hoe kan ik er achter komen wat me puk code is?
Reputatie 6
Hoi emmaam, welkom op de T-Mobile Community!
Je kunt de PUK-code eenvoudig opvragen op My T-Mobile.
hallo, mijn dochter is haar pincode kwijt. Het is natuurlijk weekend, dus geen klantenservice die ik kan bellen. Ze is lichtelijk in paniek (psychische problemen) en we willen haar graag helpen om zsm haar mobiel weer "bruikbaar" te krijgen. Zou iemand mij en mijn dochter kunnen helpen? Registreren via my t-mobile gaat niet, vanwege sms die dan naar haar mobiel gestuurd wordt. Mvg H. Verburg
Reputatie 6
Badge +16
@Verburg

Ik heb een e-mail gestuurd naar het e-mail adres waarmee je geregistreerd staat. In deze e-mail staan de pin- en puk code van het 06-nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd. Mocht je de pin- en puk code van een ander 06-nummer willen ontvangen dan kan je mij een privébericht sturen met daarin het nummer waar het om gaat.
Razza schreef:

@Verburg

Ik heb een e-mail gestuurd naar het e-mail adres waarmee je geregistreerd staat. In deze e-mail staan de pin- en puk code van het 06-nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd. Mocht je de pin- en puk code van een ander 06-nummer willen ontvangen dan kan je mij een privébericht sturen met daarin het nummer waar het om gaat.

Hallo, Ja ik wil i.d.d een pin en puk code opvragen voor het nummer van mijn man. Hij is net overgestapt naar t-mobile en heeft naar plaatsen van de simkaart de kaarthouder met de gegevens te snel weggegooied. En ook is er nog geen account aangemaakt bij my-t-mobile!
Ik weet nu even niet hoe ik een privee bericht kan stuuren met zijn 06- nummer? voor vraagen en overige kunt u hem of mij mailen.
Bedankt alvast!

Groeten Janine
Reputatie 5
@Nica2004

Ik kan me voorstellen dat hij deze gegevens nodig heeft. Indien het contract op zijn naam staat is het van belang dat hij zelf contact opneemt met T-Mobile. Mocht inloggen niet kunnen (wat ik kan begrijpen) dan kan hij het beste telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 06 2400 1200.
Ik ben mijn puk code kwijt. Kan deze gemaild worden?
Reputatie 4
@Loezz

Welkom bij de T-Mobile Community! 🙂

Ik heb je een email verzonden met daarin de pukcode.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/claudiadenise-221718/"

Ik heb je de pin/pukcode per mail toegezonden. 🙂

Kunt u ook mijn pukcode per mail verzenden?

Alvast bedankt!
Hallo
Mijn dochter heeft haar pincode per ongeluk 3 keer verkeerd gedaan en ze moet nu een pukcode invullen.
Maar ze heeft geen T-Mobile account.
En ze is haar puk code kwijt.
Ze heeft vandaag naar de klantenservice gebeld maar die is gesloten voor prepaid.
Wat kan ze nu doen
Reputatie 2
Ik heb net per ongeluk mijn sim geblokkeerd. Heb een puk code nodig. Ga naar my t-mobile maar daar krijg ik steeds een melding dat er iets mis gaat met het ophalen van infomatie... Kan iemand mij svp helpen? Puk code mailen of in een privé bericht? Of zorgen dat de site werkt zoals het hoort? Thanks. Groet, Joffrey
Reputatie 5
@joffrey ik zie dat het inmiddels is gelukt om via My T-Mobile je PUK code op te vragen. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. 🙂
Ik heb gisteren mijn simkaart vervangen en mijn pincode gewijzigd. Alleen moest ik 2 dingen wijzigen en dat laatste was ik vergeten te doen. Nu moet ik mijn pukcode vinden maar ik heb mij simkaart verpakking al weggegooid en kan ik niet meer vinden. Daarnaast had ik ook nog geen account aangemaakt op tmobile maar ik ben wel herkenbaar als nummer want ik heb een simkaart van jullie. Zou iemand deze voor mij kunnen mailen? Mijn nummer is [verwijderd] en mijn Email is [verwijderd] Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Cap-lock,

Dankjewel voor je vraag! Ik heb je pukcode via e-mail gestuurd! Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo,

Hier helaas hetzelfde probleem.

Mijn zoontje heeft ook verkeerde pincode ingegeven en de puk code is kwijt.
Kan iemand ons helpen en de code opsturen via e-mail of chat?

b.v.d.

Reageer