Beantwoord

Puk Code opvragen, zonder T Mobile account

• 12 december 2018
  • 10 reacties
  • 1069 Bekeken

Goedemiddag, Ik heb de verkeerde code 3x verkeerd ingevoerd en nu is mijn sim geblokkeerd. Aangezien ik nog geen account heb bij T Mobile deze geprobeerd aan te maken. Echter zegt hij dat ik al een account heb wanneer ik mijn 06 nummer invoer. Dus vraag ik mijn gegevens op... maar dan gebeurt er niets. H E L P !!!

Annemiek
icon

Beste antwoord door Hajar 13 december 2018, 10:06

Hi Annemiek.

Ik help je graag verder. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cifjers van je IBAN? Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Please T Mobile help even. Ik kan dus niet bellen. Probeer jullie al 2 dagen te bereiken.
Reputatie 7
Badge +18
Beste Annemiek,

Heb je het kaartje nog waar je je simkaart ooit uitgedrukt hebt? Daar staat ook je PUK code op.
Anders zul je toch even moeten wachten tot er een forum moderator reageert en die beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst.

Groet, Folkert
Hi Folkert, dank voor je reactie. Nee die heb ik niet helaas... ja we wachten verder af. Oooh ik mis de top klantenservice van KPN.
Reputatie 7
Badge +18
Ik mag over de service van T-Mobile niet klagen. Je kunt ook een chat sessie starten op de TM website, dat gaat echt sneller.
Ik ben ook ooit KPN klant geweest, inderdaad niks mis mee behalve de hoge abonnement prijzen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annemiek.

Ik help je graag verder. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cifjers van je IBAN? Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Reageer je nog op mn bericht? Het zou fijn zijn als ik na 4 dagen eindelijk geholpen word. @Folkert ik zie geen chat functie op de website... waar kan ik die vinden?
Reputatie 7
Badge +18
Reageer je nog op mn bericht? Het zou fijn zijn als ik na 4 dagen eindelijk geholpen word. @Folkert ik zie geen chat functie op de website... waar kan ik die vinden?

Ga naar https://www.t-mobile.nl/service, doorloop de 4 stappen en kies de chat.
Dank voor de tip. Helaas alleen voor particulieren, niet voor de zakelijke markt.
@Hajar Joehoe 🙂 Heb je al wat gevonden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annemiek,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer