Beantwoord

Puk code werkt niet

• 3 december 2016
  • 1 reactie
  • 805 Bekeken

ik heb net mijn nieuwe simkaart geactiveerd nou heb ik op mijn oude simkaart 3 keer de verkeeerde pincode in gevuld ik heb de puk code die erbij hoort geprobeert alleen werkt hij niet
icon

Beste antwoord door Skyrider 3 december 2016, 08:48

Goedemorgen Garmaiine

Dat is erg vreemd. Wat als je je puk code opvraagt via je My T-Mobile account ? De pukcode wordt dan direct op het scherm getoond. Hou zou niet moeten verschillen van wat er op je kaart staat.

Let er wel op dat na 10 keer de foute pukcode je simkaart definitief geblokkeerd word. Als het verder allemaal niet lukt, ga ik er van uit dat een moderator je verder kan helpen, of als je contact opneemt met T-Mobile.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Garmaiine

Dat is erg vreemd. Wat als je je puk code opvraagt via je My T-Mobile account ? De pukcode wordt dan direct op het scherm getoond. Hou zou niet moeten verschillen van wat er op je kaart staat.

Let er wel op dat na 10 keer de foute pukcode je simkaart definitief geblokkeerd word. Als het verder allemaal niet lukt, ga ik er van uit dat een moderator je verder kan helpen, of als je contact opneemt met T-Mobile.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer