Beantwoord

Pukcode

• 6 mei 2018
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Mijn SIM-kaart is vergrendeld en de PUK-code werkt niet. En ja is de goede PUK-code. Is zondag en jullie zijn niet bereikbaar. En nu?
icon

Beste antwoord door David 7 mei 2018, 10:58

Hi bogaciulaura,

Altijd lastig wanneer je niet in je telefoon kan en het zondag is! :S

Zojuist heb ik de PIN- en PUK-code van jouw simkaart opgestuurd via e-mail. Dit zijn de codes voor de simkaart die eindigt met de cijfers -5706. Dit is om even zeker te zijn dat het om deze simkaart gaat. Kun je aangeven welke melding je krijgt wanneer je de code in probeert te voeren? Zou je de simkaart eens in ander toestel kunnen plaatsen om te controleren of het dan wel lukt om de code in te voeren en de simkaart te ontgrendelen?

We zien jouw reactie graag tegemoet! Hopelijk kunnen we het spoedig oplossen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Enige optie is wachten tot maandagochtend, dan zal er snel een moderator reageren. Die kunnen je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi bogaciulaura,

Altijd lastig wanneer je niet in je telefoon kan en het zondag is! :S

Zojuist heb ik de PIN- en PUK-code van jouw simkaart opgestuurd via e-mail. Dit zijn de codes voor de simkaart die eindigt met de cijfers -5706. Dit is om even zeker te zijn dat het om deze simkaart gaat. Kun je aangeven welke melding je krijgt wanneer je de code in probeert te voeren? Zou je de simkaart eens in ander toestel kunnen plaatsen om te controleren of het dan wel lukt om de code in te voeren en de simkaart te ontgrendelen?

We zien jouw reactie graag tegemoet! Hopelijk kunnen we het spoedig oplossen!
Hi David,
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels via jullie klantenservice opgelost. Het probleem was niet de PUK-code maar de PIN-code. Ik wist niet dat na de PUK-code moet jij de originele PIN-code twee keer bevestigen. Tja nog iets nieuw geleerd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Reputatie 7
Badge +20
Ah kijk! Top dat het is opgelost en we zijn nooit te oud om te leren natuurlijk! 😉

Reageer