Beantwoord

Pukcode invoeren lukt niet

  • 10 april 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Hoe komt het dat wanneer ik mijn pukcode invoer hij gelijk weer weg gaat en opnieuw moet invullen?
icon

Beste antwoord door Issam 10 april 2017, 16:33

Hoi hoi Kira,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd zeg. Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Heb je jouw telefoon al een keer opnieuw opgestart? Zou je jouw simkaart ook een keer in een ander toestel willen proberen en daar de puk-code in willen voeren?

Heb je de juiste puk-code gebruikt? Je kan je puk-code opvragen via My T-Mobile.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Kira!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Kira,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd zeg. Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Heb je jouw telefoon al een keer opnieuw opgestart? Zou je jouw simkaart ook een keer in een ander toestel willen proberen en daar de puk-code in willen voeren?

Heb je de juiste puk-code gebruikt? Je kan je puk-code opvragen via My T-Mobile.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Kira!

Reageer