Beantwoord

Pukcode invoeren werkt niet


Heb 3x een verkeerd wachtwoord ingevoerd op Samsung Galaxy Note 3. Er wordt gevraagd naar de puk code, die voer ik in, maar er gebeurt niets. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door MichelD4 4 december 2015, 23:42

Beste TMEff56,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Erg vervelend dat je na 3x de verkeerde pincode te hebben ingevoerd, jouw Samsung Galaxy Note 3 niet kunt deblokkeren met de pukcode.
In de dit soort gevallen kun je het beste gebruik maken van toestelhulp, hier vind je een stappenplan waarmee je (tezamen met de pukcode) jouw Samsung kunt deblokkeren.

Om het je gemakkelijk te maken, hoef je alleen op de volgende link te klikken om bij toestelhulp voor de Samsung Galaxy Note 3 te komen:
https://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/manufacturer/samsung/device/n9005-galaxy-note-iii-lte

In de goede hoop, je hiermee een aardig stuk op weg te hebben geholpen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste TMEff56,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Erg vervelend dat je na 3x de verkeerde pincode te hebben ingevoerd, jouw Samsung Galaxy Note 3 niet kunt deblokkeren met de pukcode.
In de dit soort gevallen kun je het beste gebruik maken van toestelhulp, hier vind je een stappenplan waarmee je (tezamen met de pukcode) jouw Samsung kunt deblokkeren.

Om het je gemakkelijk te maken, hoef je alleen op de volgende link te klikken om bij toestelhulp voor de Samsung Galaxy Note 3 te komen:
https://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/manufacturer/samsung/device/n9005-galaxy-note-iii-lte

In de goede hoop, je hiermee een aardig stuk op weg te hebben geholpen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi TMEff56,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat onze klantexpert Michel jou van een volledig antwoord heeft voorzien! 🙂 Is het met zijn tips gelukt om je toestel te deblokkeren?

Laat het ons weten!

Reageer