Beantwoord

Pukcode kwijt

• 22 april 2016
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Ben mn pukcode kwijt en kan mn simkaart niet ontgrendelen kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 april 2016, 11:13

Hoi michaelaa.

Ik heb je topictitel aangepast, het is niet slim om een 06-nummer als titel op te geven. Dit is een openbaar klantenforum, iedereen kan meelezen.

Op deze pagina kun je je pukcode opvragen, had je dat al gezien? Als dat niet werkt, laat het hier dan even weten, dan kan een T-Mobile Moderator jou je pukcode toesturen via een privébericht of een e-mail.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi michaelaa.

Ik heb je topictitel aangepast, het is niet slim om een 06-nummer als titel op te geven. Dit is een openbaar klantenforum, iedereen kan meelezen.

Op deze pagina kun je je pukcode opvragen, had je dat al gezien? Als dat niet werkt, laat het hier dan even weten, dan kan een T-Mobile Moderator jou je pukcode toesturen via een privébericht of een e-mail.
Reputatie 4
Badge +7
Kun je opvragen via je My T-Mobile en als dat niet lukt even wachten tot een moderator je bericht oppakt.
Hi Michaelaa,

Bedankt voor het bezoeken van onze forum. Het is inderdaad een vervelende situatie als je niet meer in bezit bent van de PUK code. Ik heb de code inmiddels verstuurt via de mail die bij ons bekend is.

groetjes,

Jimmy

Reageer