Beantwoord

Pukcode kwijt

• 19 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Ik ben mijn ouk code kwijt van sim kaart in Ipad. Hoe krijg ik een nieuwe ?
icon

Beste antwoord door jan kelder 19 augustus 2017, 12:47

Oké, je hebt de houder ook niet meer waar de simkaart in zat ? Want daar staat de pukcode ook op . Als je simkaart alleen voor je iPad is zonder nummer en je hebt nog een simkaart voor je mobiel dan moet je daar mee inloggen . Als je ingelogd bent dan zou ook de pukcode van je iPad er bij moeten staan .
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Op my-tmobile kan je de pukcode vinden .
Alvast bedankt voor de reactie !! Ik moet dan inloggen en mobiel nummer geven maar die weet ik niet want de puk is alleen voor Ipad . Of is de simkaart dan gekoppeld aan een ander mobiel nummer ?
Reputatie 5
Badge +14
Oké, je hebt de houder ook niet meer waar de simkaart in zat ? Want daar staat de pukcode ook op . Als je simkaart alleen voor je iPad is zonder nummer en je hebt nog een simkaart voor je mobiel dan moet je daar mee inloggen . Als je ingelogd bent dan zou ook de pukcode van je iPad er bij moeten staan .
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dexter27,

Welkom op het forum!

Omdat jouw forum account niet is gekoppeld aan jouw My T-Mobile, kan ik niet met je meekijken in jouw account. Je kunt eerst even kijken hoe ver je komt met het antwoord van Jan Kelder. De pukcode zou het inderdaad in jouw My T-Mobile moeten kunnen vinden.

Mocht dat niet lukken, dan ontvang ik graag jouw naam, adresgegevens, geboortedatum en mobiele nummer via een privéberichtje. Je kunt dat doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op de knop "Privébericht" te klikken. Ik kan op die manier die pukcode naar je opsturen!

Ik hoor van je! 😃

Reageer