Beantwoord

Pukcode kwijt

  • 16 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik ben beheerder van een mobiel nummer kan ik zien op My T-mobile (behorende bij mijn telefoon). Partner heeft haar pukcode niet meer. Toestel vraagt hierom. Er is geen My T-mobile aangemaakt op dit nummer. Ik kan dat nu aanmaken maar er gaat dan een sms verificatie naar de geblokkeerde telefoon. Hoe kan ik voor deze telefoon een puk code krijgen? We zijn in het buitenland dus een nieuwe simkaart kopen is niet mogelijk op het moment.
Kan ik hiervoor de klantenservice bellen of kan ik het online regelen?
Met vriendelijke groet, Ronald
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 oktober 2017, 16:03

Hoi Ronald,

Dat kan je zeker ook hier regelen! Daarvoor heb ik wel het telefoonnummer van jouw partner nodig. Kun je mij een privébericht sturen met daarin haar telefoonnummer? Dan kan ik de puk-code via mail toesturen. :)

Ik zie je berichtje wel verschijnen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ronald,

Dat kan je zeker ook hier regelen! Daarvoor heb ik wel het telefoonnummer van jouw partner nodig. Kun je mij een privébericht sturen met daarin haar telefoonnummer? Dan kan ik de puk-code via mail toesturen. :)

Ik zie je berichtje wel verschijnen!

Reageer