Beantwoord

Pukcode kwijt en kan niet inloggen op My T-Mobile

• 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Ik ben mijn puk code kwijt en kan me niet aanmelden bij my T-Mobile omdat ik dan een verificatiecode krijg via sms waar ik dus niet bij kan omdat mijn telefoon niet toegankelijk is.

Wat nu?

Ik hoor het graag, alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2018, 10:08

Hoi Cdemasier,

Hier wil ik je natuurlijk graag bij helpen, maar je bent niet ingelogd met jouw gegevens (logisch, aangezien je geen My T-Mobile kunt maken). Je kunt mij een privébericht via mijn profiel sturen met jouw gegevens (Naam, telefoonnummer, adresgegevens, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer). Stuur voor de zekerheid ook even jouw correcte e-mailadres mee, dan weet ik gelijk zeker dat ik het goede e-mailadres heb. Ik pak dit dan zo snel mogelijk voor je op!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cdemasier,

Hier wil ik je natuurlijk graag bij helpen, maar je bent niet ingelogd met jouw gegevens (logisch, aangezien je geen My T-Mobile kunt maken). Je kunt mij een privébericht via mijn profiel sturen met jouw gegevens (Naam, telefoonnummer, adresgegevens, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer). Stuur voor de zekerheid ook even jouw correcte e-mailadres mee, dan weet ik gelijk zeker dat ik het goede e-mailadres heb. Ik pak dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Reageer