Beantwoord

Pukcode kwijt & geen My T-Mobile account

  • 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 3497 Bekeken

Goedenavond!

Mijn vader heeft zijn pincode per ongeluk 3 keer verkeerd ingevoerd met als gevolg dat hij nu dus zijn pukcode nodig heeft. Maar.. hij is deze kwijt en hij heeft geen T-Mobile account (dus hij kan de pukcode ook niet aanvragen.
Weet iemand of er een andere manier is om aan zijn pukcode te komen?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door David 24 maart 2017, 08:56

Hey Martran,

Dat is inderdaad niet handig! :S

Normaal verwijzen wij niet door vanaf het forum, maar aangezien jij contact met ons opneemt en niet je vader zelf, is het handigste om even te bellen met de klantenservice. Zij kunnen jouw vader namelijk direct helpen aan zijn PUK, dan kan hij gelijk weer in zijn telefoon! 🙂 Hij kan bellen naar het telefoonnummer 1200 (voor niet-klanten is dit 06 - 2400 1200).

Hopelijk lukt het jullie zo al om de PUK spoedig te ontvangen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Martran,

Dat is inderdaad niet handig! :S

Normaal verwijzen wij niet door vanaf het forum, maar aangezien jij contact met ons opneemt en niet je vader zelf, is het handigste om even te bellen met de klantenservice. Zij kunnen jouw vader namelijk direct helpen aan zijn PUK, dan kan hij gelijk weer in zijn telefoon! 🙂 Hij kan bellen naar het telefoonnummer 1200 (voor niet-klanten is dit 06 - 2400 1200).

Hopelijk lukt het jullie zo al om de PUK spoedig te ontvangen!

Reageer