Beantwoord

Pukcode kwijt Orange Prepaid

• 28 juli 2017
  • 5 reacties
  • 1425 Bekeken

Ik ben de puk code kwijt van een Orange prepaid. Nu heb ik begrepen dat T-Mobile Orange heeft overgenomen, dus vandaar de vraag of ik via julie aan de puk code kan komen ?
icon

Beste antwoord door David 28 juli 2017, 16:22

Hey Nikki13,

Wow, Orange is wel erg lang geleden hoor! 😉 Dat is toch zo'n 10 jaar terug Orange is overgenomen door T-Mobile.

Als je nog altijd klant bij ons bent, dan kun je via My T-Mobile jouw pukcode direct opvragen. Ik zie dat je niet bent ingelogd op het forum met jouw My T-Mobile account. Heb je deze wel en weet je zeker dat je nog klant bij ons bent en dat jouw nummer nog actief is? Stuur anders, in een privébericht via mijn profiel, even jouw 06-nummer. Dan kijk ik wat ik voor je kan uitzoeken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nikki13,

Wow, Orange is wel erg lang geleden hoor! 😉 Dat is toch zo'n 10 jaar terug Orange is overgenomen door T-Mobile.

Als je nog altijd klant bij ons bent, dan kun je via My T-Mobile jouw pukcode direct opvragen. Ik zie dat je niet bent ingelogd op het forum met jouw My T-Mobile account. Heb je deze wel en weet je zeker dat je nog klant bij ons bent en dat jouw nummer nog actief is? Stuur anders, in een privébericht via mijn profiel, even jouw 06-nummer. Dan kijk ik wat ik voor je kan uitzoeken!
Nr is nog actief , alleen 3x verkeerde code ingetoetst 😞 Account aanmaken lukt niet omdat er dan een code naar het nummer ge-smst wordt ..... En die kan ik niet zien vanwege geblokeerde pin code .... Wil je best een privébericht sturen, maar hoe kom ik bij jouw profiel ?
Reputatie 6
Badge +17
Als je drukt op David z'n hoofd, kun je drukken op 'Privébericht'.

Groet,
Thanx , gelukt 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nikki13,

Ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd! 🙂

Reageer