Vraag

pukcode niet beschikbaar

• 15 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 461 Bekeken

Hallo,ik ben op vakantie in Toscane en weet mijn pukcode niet meer. Mijn abonnement is rond 5 augustus ingegaan na overgang vanuit Vodafone.Mijn mobiele nummer is [verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]. Kunnen jullie mij helpen?
Als er verdere informatie nodig is, dan hoor ik dat graag. Begrijp volkomen dat jullie niet zomaar een pukcode verstrekken.
Alvast bedankt voor de medewerking,
Aad Looijesteijn

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @AadLooijesteijn,

Welkom bij de T-Mobile community, dit is een forum waar klanten elkaar helpen met (indien nodig) ondersteuning vanuit T-Mobile webcare. Wat heerlijk dat je op vakantie bent in Toscane.
Ik kan me voorstellen dat het enigszins verwarrend is, omdat je pas kortgeleden bent overgegaan van Vodafone naar T-Mobile. Heb je de verkeerde pincode ingevoerd, of heb je de puk code nodig voor iets anders?

Helaas kan ik je als mede-klant niet helpen met bovenstaande vraag, omdat ik geen toegang tot klantdata of klantgegevens heb. We zullen daarom even reactie van een webcare medewerker moeten afwachten. Deze reageren meestal binnen de 24 tot 48 uur.

Nog een laatste opmerking: Dit is een openbaar forum we raden klanten daarom af om privé gegevens zoals bijvoorbeeld mobiele nummers met elkaar te delen.

Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een prettige avond.
Reputatie 7
Badge +20
@AadLooijesteijn Even een korte aanvulling cq. vraag
Heb je al wel een account gemaakt bij My T-mobile?

Dan kan je daar inloggen Je Pukcode staat onder het kopje ‘Sim & Toestel.
Laat even weten of het zo lukt anders moet je inderdaad wachten op de hulp van een moderator

Groetjes!

Reageer