Beantwoord

Pukcode onjuist

• 10 november 2015
  • 15 reacties
  • 1341 Bekeken

Ik probeer mijn simkaart weer aan de praat te krijgen, heb daarvoor de pukcode van de site opgezocht (deze is gelijk aan de pukcode op het kaartje wat ik ooit gekregen heb, dus moet kloppen). Toch geeft de telefoon aan dat de pukcode onjuist is.

Graag zsm een oplossing!

Groet,

Agnes
icon

Beste antwoord door Amy 12 november 2015, 14:48

Hey Agnes,

Wat vervelend dat het niet lukt! :S Ik heb jouw pincode ter controle naar je gestuurd in een privébericht. Mocht het met deze code ook niet lukken wil je ons dan laten weten van welk type telefoon je gebruik maakt en welke melding je krijgt? 🙂
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Agnes,

Wat vervelend dat het niet lukt! :S Ik heb jouw pincode ter controle naar je gestuurd in een privébericht. Mocht het met deze code ook niet lukken wil je ons dan laten weten van welk type telefoon je gebruik maakt en welke melding je krijgt? 🙂
Hoi Amy,

Ik heb het op drie verschillende toestellen geprobeerd:
- Samsung (E1270 geloof ik) oorspronkelijke toestel
- Nokia (zeer oud model, alleen bellen en sms mogelijk)
- Alcatel one touch (smartphone)

Groet,

Agnes
Foutmelding nadat ik pukcode en twee maal pincode heb ingevoerd is dat de pukcode incorrect is.
Reputatie 6
Badge +16
Hi AHBolt,

Wat vreemd dat je deze melding blijft krijgen. Goed dat je inmiddels verschillende toestellen hebt uitgeprobeerd.

Na het invoeren van je pincode krijg je de mogelijkheid om opnieuw een pincode in te stellen. Deze pincode mag niet hetzelfde zijn als een oude pincode van je. Zou je opnieuw je pukcode willen invoeren en een nieuwe pincode willen bedenken? Dit zou voor jou de oplossing moeten zijn.

Laat ons weten of het is gelukt. Anders helpen we je graag verder!
Hoi,

Ook dat heb ik reeds tweemaal geprobeerd, helaas was dat niet de oplossing. Ik heb onderhand nog maar 2 pogingen over.

Groet,

Agnes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Agnes,

Erg vreemd dat die het nog steeds niet doet! Ik heb jouw pin en pukcode via e-mail naar je opgestuurd.

Laat je mij weten of het dan wel lukt?
Jippie, hiermee is het gelukt! Super bedankt!

Groet,

Agnes
Reputatie 7
Badge +20
Jippie, hiermee is het gelukt! Super bedankt!

Groet,

Agnes

Jeeeej! Wat goed dat het nu wel is gelukt! :D

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, Agnes. Let me know! :8
Hoi, helaas leek het gelukt te zijn, maar nu bij de volgende keer opstarten van de telefoon geeft de telefoon aan dat de sim is geblokkeerd....hoe nu verder? Ik heb niet zoveel zin om een nieuwe sim te moeten kopen, terwijl ik wel de juiste pukcode en dergelijke heb ingevoerd. Het lijkt een fout in de simkaart te zijn.
Hallo mijn dochtertje heeft 3 x de verkeerde code in getypt! Dus nu vraagt die om een puckcode die heb ik opgezocht via My t mobile maar hij pakt de puckcode niet. Hoe kan dat? Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
@Agnes,

Wat gek dat het nu weer mis gaat! :S Heb je de code's uit Hajar's e-mail nogmaals geprobeerd? Laat het ons weten! Anders gaan we opzoek naar een andere oplossing want dit duurt natuurlijk veel te lang!

@Amaliaaaa,

O,jee dat is onhandig zeg! Ik heb je de juiste pukcode via een privébericht gestuurd. Onderaan deze pagina staat wat je kunt doen wanneer jet invoeren niet lukt. Wil je laten weten of je daar mee verder bent gekomen?
@Amy. Het lukt niet en helaas is hij nu dus helemaal geblokkeerd, terwijl ik wel telkens de juiste pukcode heb gedaan!
Reputatie 6
Badge +16
Hi AHBolt,

Vervelend zeg. Goed dat je dit weer bij ons aangeeft!

Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van je PrePaid simkaart wilde ik je gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Deze krijg je dan binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst activeren via My T-Mobile. Er staat momenteel geen adres geregistreerd, waardoor ik je geen simkaart kan toesturen. Laat je adres op My T-Mobile achter zodat we je alsnog een simkaart kunnen sturen. Lukt het niet om je adres te registreren, dan kan je mij een privébericht sturen met je volledige adres.

Ook wij kunnen je nieuwe simkaart activeren. Stuur ons in een privébericht je nieuwe simkaartnummer (ICC) zodat we je simkaart kunnen activeren.
Ik heb (ondanks dat ik mijn adres in een prive bericht heb toegezonden) nog steeds een nieuwe simkaart gehad....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Agnes,

Ik zie dat Issam jou nu wel een simkaart heeft gestuurd. Je kan contact opnemen met ons voor het activeren van je simkaart. Is alles nu naar wens?

Alvast de beste wensen voor 2016! 😉

Reageer