Beantwoord

Pukcode onjuist

• 2 januari 2016
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

Was de pincode vergeten en moet nu de pukcode invoeren om de sim te ontgrendelen. Ik heb via Mijn T-Mobile mijn pukcode opgevraagd maar hiermee is het niet gelukt (ik kom wel verder naar de fase waarin ik een nieuwe pin kan instellen maar daarna staat er weer dt de pukcode onjuist was). Ik gebruik nu de Huawei mate7 en heb hetzelfde ook geprobeerd op een huawei honor en samsung note 2. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Minty 2 januari 2016, 20:44

Als er gevraagd wordt om een nieuwe pincode in te toetsen, vul je dan wel een pincode in die je niet eerder hebt gebruikt? Je kunt de pukcode en gloednieuwe pincode ook als volgt invoeren:

**05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#

Druk hierna op de beltoets ter bevestiging. Ik hoop dat het zo wel lukt!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Als er gevraagd wordt om een nieuwe pincode in te toetsen, vul je dan wel een pincode in die je niet eerder hebt gebruikt? Je kunt de pukcode en gloednieuwe pincode ook als volgt invoeren:

**05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#

Druk hierna op de beltoets ter bevestiging. Ik hoop dat het zo wel lukt!
**05*####*
####*8634#
Ik heb geen steertje
lukt niet
Ik gebruik Samsung
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alami76,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel was geblokkeerd. Ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt gekocht, omdat je je 10 keer de verkeerde pukcode hebt ingevoerd. Je nieuwe simkaart is ook succesvol geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren nu?

Als je nog vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, laat het mij weten! 🙂

Reageer