Beantwoord

Pukcode simkaart opvragen

• 22 mei 2016
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Hoi ik zou graag de puk code van mijn oude simkaart willen opvragen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 mei 2016, 10:58

Hoi Apox,

Welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt! Gaat het om het 06-nummer dat gekoppeld is aan het forum-account waarmee je reageert? Van dit nummer heb ik in ieder geval net de pukcode via een e-mail gestuurd naar jou. Op deze pagina vind je meer info over hoe je je pukcode kunt invoeren. Mocht het om een ander nummer gaan, kun je dan daarmee inloggen op het forum en hier reageren? Je kunt ook je pukcode via My T-Mobile opvragen.

Laat je even weten of het gelukt is? Als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Apox,

Welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt! Gaat het om het 06-nummer dat gekoppeld is aan het forum-account waarmee je reageert? Van dit nummer heb ik in ieder geval net de pukcode via een e-mail gestuurd naar jou. Op deze pagina vind je meer info over hoe je je pukcode kunt invoeren. Mocht het om een ander nummer gaan, kun je dan daarmee inloggen op het forum en hier reageren? Je kunt ook je pukcode via My T-Mobile opvragen.

Laat je even weten of het gelukt is? Als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Hi Thalina bedankt voor je reactie. Het gaat om de simkaart die hiervoor in gebruik was. Van mijn huidige simkaart heb ik het doosje nog en ook de pukcode.Van mijn eerdere simkaart niet meer. Kan ik die gegevens via een persoonlijk bericht sturen zoals ik dat zag bij anderen met hetzelfde verzoek?
De oude simkaart was trouwens ook verbonden aan het huidige nummer.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Apox,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Het is helaas niet mogelijk om van oude simkaarten nog een pukcode op te vragen. Als je een nieuwe simkaart activeert, dan wordt de oude gedeactiveerd en verwijderd uit ons systeem. Ik kan daardoor geen pukcode meer opvragen. Ik kan ik de oude simkaart ook niet meer activeren of iets anders, omdat 'ie echt gedeactiveerd is.

Ik zie dat je in 2013 voor het laatst een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, dus het gaat om een vrij oude simkaart. Mag ik vragen waarom je de pukcode wilt hebben? Misschien kan ik iets voor je betekenen!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik heb een nummer nodig die op de simkaart is opgeslagen. Die is op dit moment heel belangrijk. Hopelijk kan je nog wat betekenen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Apox,

Oei, ik ben bang dat dit heel lastig gaat worden! Heb je de oude simkaart al eens in je toestel gedaan? Wellicht dat je de nummers in kunt zien zonder pukcode?

Verder zou je het misschien kunnen proberen met een simkaartlezer. Hiermee kun je contacten en berichten van je mobiele telefoon opslaan op je laptop of pc. Op deze pagina vind je meer informatie over wat een simkaarlezer is. Als je op google vervolgens zoekt op 'simkaartlezer' vind je verschillende webshops waar je er een kunt aanschaffen.

Hopelijk heb je wat aan deze tips Apox! Wil je ons op de hoogte houden hier?
Hi Amy bedankt voor je reactie maar kan de simkaartlezer de simkaart ook lezen zonder dat de code ingetypt hoeft te worden? Als dat het geval is dan probeer ik dat.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Apox,

Ik zie nu helaas op de pagina die ik had meegestuurd dat je de pincode van de simkaart wel nodig is 😞. Ik ben bang dat we je hier helaas niet verder mee kunnen helpen, Sorry.

Had je al geprobeerd of het misschien lukt met de simkaart in je toestel zonder de pukcode?

Reageer