Beantwoord

pukcode werkt niet

hallo,

Mijn pukcode werkt..
ik voer de code in. druk op ok.. en dan gebeud er niks..
telefoon blijft zeggen voer pukcode in..
deze sim hoort bij dit toestel.. alleen is er nummerbehoud uitgevoerd.. de pincode van het kaartje werkte altijd prima.. helaas me 3 x nu vergist..
Maar de pukcode werkt niet..
Het heeft geen zin om de pukcode via de mail te sturen want die code werkt dus niet...

mvg Gwenda
icon

Beste antwoord door Issam 4 januari 2016, 10:51

Hi Gwenda en barbietje,

Goed dat jullie dit bij ons aangeven. We helpen jullie graag verder.

Om er zeker van te zijn dat jullie de juiste puk code gebruiken heb ik jullie toch een e-mail gestuurd met daarin je puk code. Ik wil jullie daarnaast vragen om een kijkje te nemen in dit topic. In dit topic wordt omschreven op welke manier je jouw pin en puk code moet invoeren.

Mocht het nog steeds niet werken dan wil ik jullie vragen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en het daarin te proberen.

Laat ons weten of het is gelukt! Als je nog aanvullende vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Grappig, ik heb exact hetzelfde probleem. Vanuit t niets moest ik mijn pin invoeren die bleek volgens tel niet goed te zijn. Dus pukcode ingevoerd, niet goed. Vreemd, want is de code die op t kaartje staat. Kijk ik in my tmobile dan heb ik ineens een heel andere pukcode. Ook die werkt niet overigens. Geen idee wat ik nu moet doen???
Reputatie 6
Badge +16
Hi Gwenda en barbietje,

Goed dat jullie dit bij ons aangeven. We helpen jullie graag verder.

Om er zeker van te zijn dat jullie de juiste puk code gebruiken heb ik jullie toch een e-mail gestuurd met daarin je puk code. Ik wil jullie daarnaast vragen om een kijkje te nemen in dit topic. In dit topic wordt omschreven op welke manier je jouw pin en puk code moet invoeren.

Mocht het nog steeds niet werken dan wil ik jullie vragen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en het daarin te proberen.

Laat ons weten of het is gelukt! Als je nog aanvullende vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer