Beantwoord

Pukcode werkt niet

• 26 juni 2016
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb mijn persoonlijke puk code 3 x ingevoerd maar het werkt niet.
icon

Beste antwoord door Sam- 26 juni 2016, 17:34

Hi hi Nassira,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wat vreemd dat het niet werkt. Had je jouw pincode ook al 3x verkeerd ingevoerd? Je kan je puk code opvragen via onze website. Ik heb je voor de zekerheid een e-mail gestuurd met daarin de juiste puk code. Zou je willen controleren of deze overeenkomt met het geen dat je hebt ingevoerd?

Mocht het nog steeds niet lukken dan horen we graag waar het precies fout gaat, welke melding je ziet en welk toestel je gebruikt. Alvast bedankt voor je reactie Nassira! We zijn erg benieuwd. 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Nassira,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wat vreemd dat het niet werkt. Had je jouw pincode ook al 3x verkeerd ingevoerd? Je kan je puk code opvragen via onze website. Ik heb je voor de zekerheid een e-mail gestuurd met daarin de juiste puk code. Zou je willen controleren of deze overeenkomt met het geen dat je hebt ingevoerd?

Mocht het nog steeds niet lukken dan horen we graag waar het precies fout gaat, welke melding je ziet en welk toestel je gebruikt. Alvast bedankt voor je reactie Nassira! We zijn erg benieuwd. 😉
Hoi mijn puk code die op jullie website staat aangegeven werkt ook niet. Help 😉
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Cssa,

Onhandig dat dit niet lukt! Ik heb je een privébericht gestuurd met de juiste pukcode. Zou je eens willen proberen of het daarmee lukt?

Op deze pagina vind je nog meer informatie over hoe je de pukcode moet invoeren. Mocht dat niet lukken wil je dan laten weten van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je gerichter verder helpen.

Ik zie je reactie tegemoet! 🙂
Opgelost dank.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi B. Perking of moet ik Cssa zeggen? ;)

Fijn om te horen dat het is gelukt met de pukcode! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?
Hoi Thalina dank je alles gelukt.

Reageer