Beantwoord

Rabowallet en NFC simkaart

• 30 juni 2017
  • 1 reactie
  • 274 Bekeken

Ik heb met mijn Samsung Galaxy S6, in combinatie met t-mobile, al enige tijd gebruik gemaakt van Rabowallet.
Nu heb ik een S8 en werkt deze app niet meer. Dit vanwege het feit dat nu een NFC-simkaart nodig is, en die levert t-mobile nog niet.
Ik lees nergens wanneer Rabobank/t-mobile de wallet ook weer open gaan stellen voor t-mobileklanten.
:@
Wanneer komt hierover uitsluitsel?
icon

Beste antwoord door David 30 juni 2017, 15:56

Hoi GerH,

Op dit moment heb ik daar nog geen nieuws over. We onderzoeken natuurlijk altijd alle nieuwe ontwikkelingen, maar vooralsnog zijn we van mening dat er te veel beperkingen zijn. We bieden het product dan ook niet aan op dit moment en houd er rekening mee dat dit in de nabije toekomst ook niet het geval zal zijn. Als we echter wat weten, dan delen we dat natuurlijk via onze sociale kanalen en dit forum is daar zeker een onderdeel van!

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi GerH,

Op dit moment heb ik daar nog geen nieuws over. We onderzoeken natuurlijk altijd alle nieuwe ontwikkelingen, maar vooralsnog zijn we van mening dat er te veel beperkingen zijn. We bieden het product dan ook niet aan op dit moment en houd er rekening mee dat dit in de nabije toekomst ook niet het geval zal zijn. Als we echter wat weten, dan delen we dat natuurlijk via onze sociale kanalen en dit forum is daar zeker een onderdeel van!

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer