Beantwoord

Samsung S5 herstart en onjuiste pincode

• 22 januari 2016
  • 1 reactie
  • 397 Bekeken

Hallo,

Zojuist is mijn Samsung S5 spontaan gaan herstarten (3de keer sinds ik dit mobiel heb). Dus automatisch heb ik mijn pincode in moeten voeren.
Hiervoor heb ik de code gebruikt op de bijgeleverde kaart waar mijn simkaart in zat.
Blijkbaar is deze code onjuist en na 3 keer 'fout' invoeren is mijn simkaart geblokkeerd.

Vervolgens de pukcode ingevoerd zoals op mijn mobiel werd aangegeven om te doen, maar zelfs dit werkt niet.

In mijn T-Mobile account staat niet aangegeven dat mijn sim geblokkeerd is.

Kan er voor gezorgd worden dat mijn simkaart weer wordt geactiveerd? Dan kan ik in de tussentijd gaan zoeken voor een degelijk mobiel die wel werkt :)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thalina 25 januari 2016, 09:46

Hoi Kornydave,

Allereerst welkom op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Terug naar je vraag! Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie in het systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het is opgelost. Voor andere klanten met hetzelfde probleem die later dit topic tegenkomen deel ik even de oplossing: je schermbeveiliging bleek te kort te staan, aangezien je scherm binnen een paar seconden op zwart ging. Dit is op te lossen door je simkaart in een ander toestel te activeren. Je kunt ook je simkaart uit je toestel te halen, je toestel dan opstarten en dan naar je instellingen gaan. Daar kun je vervolgens schermverduistering uitzetten. Doe dan de simkaart weer in je toestel en probeer het opnieuw.

Klopt het dat alles zo weer in orde is? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kornydave,

Allereerst welkom op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Terug naar je vraag! Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie in het systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het is opgelost. Voor andere klanten met hetzelfde probleem die later dit topic tegenkomen deel ik even de oplossing: je schermbeveiliging bleek te kort te staan, aangezien je scherm binnen een paar seconden op zwart ging. Dit is op te lossen door je simkaart in een ander toestel te activeren. Je kunt ook je simkaart uit je toestel te halen, je toestel dan opstarten en dan naar je instellingen gaan. Daar kun je vervolgens schermverduistering uitzetten. Doe dan de simkaart weer in je toestel en probeer het opnieuw.

Klopt het dat alles zo weer in orde is? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer