Beantwoord

Samsung s6 gehad zonder nano simkaart

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste,

Ik heb de samsung s6 gehad door mijn abbo te verlengen met 2 jaar. Echter de simkaart die mee is gestuurd pas niet omdat dit een normale sim is met uit drukbaar micro simkaart, in een samsung s6 past alleen een nano simkaarttje.

Nu heb ik een mail gestuurd en heb als antwoord gehad dat ik lang seen t-mobile winkel moet om een nano te verkrijgen.. klopt dit en waarom kan de juiste (nano)simkaart niet gewoon opgestuurd worden?

Anders moet ik een t-mobile shop zoeken terwijl ik juist het abbonement via het internet heb besteld..
icon

Beste antwoord door Hajar 26 oktober 2015, 14:17

Hi QuintD,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung 6! :)

Natuurlijk jammer dat je er nog geen gebruik van hebt kunnen maken.

Ik zie dat je hebt verlengd via studentmobiel. Wat jammer dat ze geen juiste simkaart mee hebben gestuurd. Ik wil je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Je kunt de juiste formaat er dan zelf uitdrukken.

Bekijk hier ook hoe je jouw simkaart kunt activeren. Laat je ons straks weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi hi QuintD,

Goed om te lezen dat het is gelukt. Bedankt voor het doorgeven! Heel veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S6, ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen met dit toestel.

Het zou daarnaast ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen in het voorstel topic. 😉
Het is gelukt bedankt voor de hulp! 🙂
Hey Hajar,

De simkaart is waarschijnlijk binnen 3 werkdagen binnen dus als het is gelukt zal ik het jullie laten weten.
thx! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi QuintD,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung 6! :)

Natuurlijk jammer dat je er nog geen gebruik van hebt kunnen maken.

Ik zie dat je hebt verlengd via studentmobiel. Wat jammer dat ze geen juiste simkaart mee hebben gestuurd. Ik wil je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Je kunt de juiste formaat er dan zelf uitdrukken.

Bekijk hier ook hoe je jouw simkaart kunt activeren. Laat je ons straks weten of het is gelukt? 🙂

Is echt alleen een simkaart met micro helaas en geen 3 in 1. en knippen ga ik niet doen.
Ik wacht dus even een reactie af :)
Bedankt Kaassausje!
Hoi QuintD, welkom op het forum.

De simkaartjes die verstuurd worden zouden 3-in-1 moeten zijn, je hoort het nano-gedeelte er ook uit te kunnen drukken. Weet je zeker dat dit bij jou niet het geval is?

De winkels zullen nu wel dicht zijn of bijna gaan sluiten, morgen zijn ze niet open denk ik. Ook de klantenservice is dan niet te bereiken. Waarschijnlijk is het dus in dit geval het snelst om of hier even op een reactie van een T-Mobile moderator te wachten (die reageren binnen gemiddeld 48 uur), of een simkaart te bestellen via My T-Mobile.

Laat je weten voor welke keuze je gaat?

Reageer