Beantwoord

Sim Activeren


Mijn Sim geblokkeerd nadat mijn toestel gestolen was. Nieuwe sim aangevraagd en gekregen. Nu wil ik het activeren, maar moet dan code die naar mijn oude sim gestuurd is invoeren. Maar die is geblokkeerd en in m'n gestolen toestel.. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 augustus 2015, 22:01

Hoi TiffMad, welkom op het forum.

Je kunt het beste even met een ander toestel naar de klantenservice bellen op 06 2400 1200. Zij kunnen de simkaart voor je activeren.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi TiffMad, welkom op het forum.

Je kunt het beste even met een ander toestel naar de klantenservice bellen op 06 2400 1200. Zij kunnen de simkaart voor je activeren.
Reputatie 6
Badge +16
@TiffMad

Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je toestel is gestolen zeg. 😞 Ik hoop dat jou verder niets is overkomen. In het systeem zie ik dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben je nieuwe simkaart geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden.

Reageer