Beantwoord

Sim adapter

Hoe kan ik de 3 Pack Sim Adapter à € 4,95 bestellen? Die staat niet in de online accessoire shop?
icon

Beste antwoord door Chris076 20 oktober 2014, 14:58

Hallo ToonK,

Welkom bij ons op het Forum!

Goed dat je dit even bij ons navraagt 🙂 Wij kunnen deze naar je toesturen. Ik zie wel dat je na jouw post een nieuwe simkaart hebt besteld, heb je de adapterpack nog nodig?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Hallo ToonK,

Welkom bij ons op het Forum!

Goed dat je dit even bij ons navraagt 🙂 Wij kunnen deze naar je toesturen. Ik zie wel dat je na jouw post een nieuwe simkaart hebt besteld, heb je de adapterpack nog nodig?
Hoi,

Ik zou graag de gratis simadapter willen aanvragen. Klopt het dat dat via deze weg kan?
Klopt het ook dat ik met die sim adaptor met mijn, nog aan te vragen micro sim kaart, (voor mijn nog aan te schaffen iphone 4s) met mijn oude sony ericsson telefoon (die nu een gewone simkaart heeft) kan bellen?
Ingewikkeld 😉
Ik zal de situatie nog eens schetsen:
Ik bel nu met een sony ericsson, gewone 'grote' simkaart.
Ik ga een iphone 4s kopen, heb daarvoor nodig een micro simkaart. Ga ik bestellen op de site.
Ik wil graag ook nog de mogelijkheid behouden om met mijn 'oude' telefoon te kunnen bellen.
Kan dit met deze simadaptor?
Kan ik die verkrijgen via deze site?
Hebben jullie mijn gegevens?

Groet,
Tessa
Alvast dank!
Reputatie 6
Hallo tessazoutendijk,

Ik begrijp dat je graag van jouw toestellen gebruik wil maken. Ik heb jouw gegevens voor me en zie dat mijn collega al een simkaartadapter naar jou verstuurd heeft. Deze krijg je morgen of overmorgen per post thuis.
Jouw overige vragen kan ik allemaal met ja beantwoorden 🙂 Je kunt met de adapter jouw simkaart in het toestel gebruiken met een gewone simkaart, hier is de adapter voor bedoeld.
Ik wens je alvast veel plezier met jouw nieuwe iPhone!
Dankjewel voor de reactie.
Inderdaad was het mij inmiddels gelukt om alles voor elkaar te krijgen.
Groet,
Tessa
Reputatie 6
Hallo Tessa,

Heel fijn om te lezen dat je alles voor elkaar hebt gekregen! Ook bedankt voor jouw berichtje waarme je dit even aan ons laat weten 🙂
Nogmaals veel plezier met jouw iPhone!
Ben je goed geholpen door mij? Ik hoor het graag van je, ook als ik je met andere vragen kan helpen.
Hoi
Ik zou wel graag de gratis sim adapter willen ontvangen om toch mijn andere telefoon weer te kunnen gebruiken ik heb nu micro envoormijn andere toestel ben ik de normale nodig .

Alvast bedankt
dolfijntje83 schreef:

Hoi
Ik zou wel graag de gratis sim adapter willen ontvangen om toch mijn andere telefoon weer te kunnen gebruiken ik heb nu micro envoormijn andere toestel ben ik de normale nodig .

Alvast bedankt

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Dolfijntje,

Welkom op het forum. 🙂

Ik heb je gelijk een micro-sim adapter toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen thuis door de brievenbus. Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan kan je altijd bij ons terecht!

Reageer