Beantwoord

sim adapter

• 20 april 2015
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Zou ik een sim adapter kunnen krijgen van micro ==> normaal.
ik heb een nieuwe sim besteld en kom er later achter dat ik een adapter nodig heb om gegevens over te zetten van mijn oude naar mijn nieuwe toestel.
groetjes marcel
icon

Beste antwoord door ShadowLea 20 april 2015, 15:21

MicroSIMs worden als het goed is geleverd in de NormaleSIM adapter; dat is het stukje plastic waar je hem uit drukt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Geen probleem. :)

p.s. Ik ben geen medewerker, ik ben een klant die op vrijwillige basis in haar eigen vrije tijd klanten helpt met hun problemen. Ik krijg er niet voor betaald.

En er zijn wel degelijk domme vragen, alleen als je er niet dagelijks mee om gaat zie je ze niet. Vraag ieder persoon die langer als een week op een (tech)helpdesk heeft gewerkt en ze weten je allemaal te vertellen dat domme vragen een kwestie van alledag zijn.

Als je ooit de vraag hebt gekregen 'Moet ik de stekker ook in het stopcontact doen om de telefoon op te laden" leer je heel gauw dat mensen ongelooflijk domme vragen kunnen stellen.

Vragen die met een seconde logisch na denken ook al te beantwoorden zijn, zijn domme vragen. "Moet ik op hangen om een gesprek te beindigen?" "Moet ik mijn SIMkaart in de telefoon doen om te kunnen bellen?"

Een gebrek aan kennis van technologie is geen excuus voor alledaagse dingen. "Mijn computer wil niet aan" "Zit de stekker in het stopcontact?" "Nee, moet dat dan?" is een domme vraag. Je hoeft geen techneut te zijn om dat te snappen, je lamp doet het ook niet als de stekker niet in het stopcontact zit. Zo anders is dat niet.

Ik stelde laatst de vraag "Welke brievenbus moet mijn envelop eigenlijk in? Ik email alleen maar..." en allemachtig wat kreeg ik een stortvloed aan "Stel niet zo'n domme vraag" en "Die jeugd weet alleen nog maar van computers, ze zijn zo dom dat ze gewone dingen niet eens snappen" over mij heen. Maar oh wee als je hetzelfde zegt over een apparaat dat ze al jaren gebruiken en hun hele leven aan toevertrouwen... Dan bestaan domme vragen ineens niet he...

Vragen waar je zelf het antwoord niet op kunt vinden of waar je het antwoord niet op kan weten zonder het te vragen, zijn geen domme vragen. In jou geval heb je niet zo'n SIMkaartje bij de hand en is je nooit verteld dat die adapter er bij zat, dus kon je ook het antwoord niet weten. Ergo, geen domme vraag.

(Dat is trouwens een onderschrift, niet onderdeel van de post. Het heeft dus niets met jou te maken.)
Oké duidelijk antwoordt.
bedankt. :)

p.s. niet motiverend !!!!
Stupid questions most certainly do exist.... I'm not a paid parrot!
er zijn geen domme vragen, de enigste domme vraag is, is de vraag die niet gesteld wordt.
Reputatie 7
Badge +9
MicroSIMs worden als het goed is geleverd in de NormaleSIM adapter; dat is het stukje plastic waar je hem uit drukt. 🙂

Reageer