Beantwoord

Sim adapter bestellen

• 21 februari 2017
  • 13 reacties
  • 568 Bekeken

Hallo,
Ik wil graag een sim adapter bestellen om twee verschillende telefoons te kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 februari 2017, 10:21

Goedemorgen Trebor.

De 3 Pack Sim Adapter kun je voor € 4,95 kopen in een T-Mobile Shop en via T-Mobile Klantenservice of via dit forumtopic aanvragen. Deze 3 Pack Sim Adapter bevat alle drie de soorten adapters, waarmee je je micro- of nano-simkaart kunt omzetten naar ieder ander formaat simkaart.

Indien je nog vragen hebt, laat het ons weten! :)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Trebor.

De 3 Pack Sim Adapter kun je voor € 4,95 kopen in een T-Mobile Shop en via T-Mobile Klantenservice of via dit forumtopic aanvragen. Deze 3 Pack Sim Adapter bevat alle drie de soorten adapters, waarmee je je micro- of nano-simkaart kunt omzetten naar ieder ander formaat simkaart.

Indien je nog vragen hebt, laat het ons weten! :)

Skyrider
Dank Skyrider. Prima uitleg. Ik ge bestellen
Helaas, kan op Klantenservice niet vinden hoe ik kan bestellen.
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Trebor.

Ik heb T-Mobile klantenservice voor je gebeld (ben zelf een particulier) om het even na te vragen, en je kunt ook de 3 Pack Sim Adapter ook telefonisch (of via live chat) bestellen. Dit duurt wel 4 werkdagen voordat je hem binnen hebt.

Helaas is het niet mogelijk om de adapter online via T-Mobile te bestellen.

Indien je de mogelijkheid hebt om de adapter via een T-Mobile Shop te kopen, is dat wel sneller.

Skyrider
Dank je wel
Hoi Skyrider,

Heb zojuist gechat met Nilton van klantenservice: Kan geen sim adapter sturen. moet naar shop.
Dat doe ik dan maar.....

m vr gr
Rob
Reputatie 4
Badge +9
Hey trebor2.

Wel vreemd. Telefonisch zeiden ze dat het wel mogelijk is. Welke redenen heeft Nilton doorgegeven?

Groetjes,
Skyrider
Niet gevraagd. Ik ben er klaar mee.
Bedankt voor al je moeite

m v Gr
Robb
Reputatie 7
Badge +20
Hey Robb,

Goed om te lezen dat Skyrider je al zo goed op weg heeft geholpen! Het is jammer dat het in zoverre nodig was en zoveel moeite heeft gekost. Ik heb je kosteloos een adapter toegestuurd, want dit kunnen wij gewoon. Met 4 werkdagen heb je deze op de mat!

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
Hoi David,

Ik begon te twijfelen aan service van T-Mobile.
Je hebt hersteld!

Bedankt!

m v Gr
Rob
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

Gelukkig heb ik de twijfel kunnen omdraaien tot een positieve ervaring! 🙂 Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Hi, ik zou ook graag de sim adapter pack willen bestellen. Alvast bedankt! Mvg Suzanne
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Suzanne,

De simkaartadapter 3-in-1-pak komt jouw kant op! 🙂 Deze heb je met 4 werkdagen binnen en de kosten worden op jouw volgende factuur in rekening gebracht.

Aangezien we ook al een algemeen topic over dit onderwerp hebben en het oorspronkelijke probleem opgelost is, gaat dit topic nu op slot!