Vraag

sim geactiveerd maar geen internet/ service

• 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe simkaart geactiveerd en een bevestiging gekregen dat dit gelukt was. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren aan en uit gezet vandaag, maar ik heb nog steeds geen internetverbinding/ geen service.

Kan iemand mij helpen? Wat doe ik verkeerd?

alvast bedankt,

Femke

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile,

Kun je proberen om te bellen naar 1233 (voicemail)? Werkt dit wel?
Is het mogelijk om je simkaart in een ander toestel te stoppen en testen als het daar wel op werkt?

Groet,
Bedankt voor je reactie en suggesties.

Ik heb helaas geen ander toestel in de buurt. Bellen naar voicemail werkt niet.

Groeten,
Femke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Femke,

Ik zie dat je gister bent geholpen door mijn collega. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!
Hi Hajar,

Helaas werkt het nog steeds niet. Je collega zag in het systeem dat de simkaart juist geactiveerd was en heeft de vraag verder doorgezet. Ik zou op de hoogte gehouden worden per mail. Nog niets ontvangen helaas.

Gr femke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Femke,

Ik zie dat er gister data is verbruikt. Kan dat kloppen? Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland? Als je in Nederland bent dan zou je ook langs een T-Mobile shop kunnen en daar een kruistest uitvoeren. Mijn collega's controleren dan of het aan je simkaart of toestel ligt. Is dat een optie voor je?

Ik hoor graag van je!
Hi Hajar,

mijn oude simkaart werkt nog. Daar komt het dataverbruik vandaan. Ik heb een nieuwe telefoon en om een of andere reden werkt die oude simkaart daar niet in. In mijn oude telefoon werkt hij nog wel.

Ik woon helaas niet in de buurt van een tmobileshop en ga morgenavond op vakantie dus hoop dat het zsm is opgelost.

gr. Femke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Femke,

Kun je mij de nieuwe simkaartnummer en oude simkaartnummer opsturen in een privébericht? Dan kijk ik of ik het handmatig kan activeren. Mocht je niet direct een reactie krijg dan wil ik je adviseren om onze klantenservice te bellen, zodat zij dat direct voor je kunnen verwerken voordat je op vakantie gaat. Wij reageren doorgaans binnen 24 uur op de Community.

Reageer