Beantwoord

sim kaart activeren werkt niet

  • 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 498 Bekeken

Hallo, ik heb voor mijn dochter een abonnement afgesloten afgelopen zaterdag. Ze had een prepaid. Ik heb een nieuwe Sim mee gekregen. Deze heeft ze geactiveerd. Maar geen bevestiging van gehad via mail of sms. Tot op heden is de Sim nog steeds niet actief. (Ik kom er telefonisch niet doorheen nu bij jullie. )
icon

Beste antwoord door RemkoLieverse 12 augustus 2019, 19:39

Inmiddels doorgekomen op de helpdesk, telefonisch. Probleem opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels doorgekomen op de helpdesk, telefonisch. Probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +18
Inmiddels doorgekomen op de helpdesk, telefonisch. Probleem opgelost.

Bedankt voor het melden! Veel plezier met het abonnement.

Reageer