Beantwoord

sim kaart niet ontvangen

• 26 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 582 Bekeken

Hallo, met de actie dat je 2 simkaarten gratis mocht aanvragen, heb ik er netjes 1 aangevraagd. Na ruim 2 weken nog steeds niks ontvangen dus heb ik nog maar 1 aangevraagd. Ik heb ook een screenshot er van gemaakt, dat de aanvraag gelukt is. Maar tot op de dag van vandaag nog geen 1 simkaart ontvangen. Dus heel leuk dat hier mee geadverteerd word, maar waarom ontvang ik niks? Iemand enig idee?? Ik vind dit niet netjes en ik ben al zo veel jaren klant bij t mobile....
icon

Beste antwoord door Mitch 27 augustus 2019, 12:20

Hoi @danique25

Ik kan mij voorstellen dat je deze graag wilt ontvangen. In principe is het 'gewoon' nog van toepassing. Het kan zijn dat het formulier niet goed is ingevuld, dan wordt het niet verwerkt. Daar ontvang je geen bericht over. Kun je mij via een privébericht voorzien van je volledige naam, adres en woonplaats? Dan ga ik zorg dragen dat je deze alsnog ontvangt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @danique25

Ik kan mij voorstellen dat je deze graag wilt ontvangen. In principe is het 'gewoon' nog van toepassing. Het kan zijn dat het formulier niet goed is ingevuld, dan wordt het niet verwerkt. Daar ontvang je geen bericht over. Kun je mij via een privébericht voorzien van je volledige naam, adres en woonplaats? Dan ga ik zorg dragen dat je deze alsnog ontvangt.
Net privé een bericht gestuurd. Bedankt voor je reactie 😁

Reageer