Beantwoord

SIM-kaart nieuwe abonnement vergeten in de winkel

• 20 juni 2019
  • 4 reacties
  • 1141 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste allemaal,

Ik heb een klein probleem opgelopen bij het afsluiten van een nieuw contract in jullie vestiging in Zwolle. Ik werd top geholpen (wilde ik toch even zeggen!), maar in de haast ben ik toen vergeten mijn nieuwe simkaart voor mijn nummer mee te nemen die ze mij hadden uitgereikt.

Het contract heb ik gelukkig wel in mijn bezit en het telefoonnummer heb ik ook, alleen mis ik dus mijn simkaart. Wat is nu de beste stap? Het contract begint te lopen vanaf 1 juli, dus ik heb wel een kaart nodig op korte termijn.

Nu ben ik zelf al even aan het zoeken geweest op de website, maar om een nieuwe aan te vragen heb ik een My T-Mobile account nodig voor het aanvragen, alleen heb ik die helaas nog niet aangemaakt omdat dit nog niet kon.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door CrisTien 20 juni 2019, 11:03

Goedemorgen @Dylan93 Welkom, fijn dat je zo goed bent geholpen. 👍🏻

De snelste stap is om een Sim in een winkel te gaan halen. Leg even uit wat het probleem is.
Heb je geen tijd of kan je niet naar een winkel dan moet je wachten op de hulp van onze moderators, meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
Heb je nog vragen dan lezen wij het graag.
Groetjes en succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Dylan93 Welkom, fijn dat je zo goed bent geholpen. 👍🏻

De snelste stap is om een Sim in een winkel te gaan halen. Leg even uit wat het probleem is.
Heb je geen tijd of kan je niet naar een winkel dan moet je wachten op de hulp van onze moderators, meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
Heb je nog vragen dan lezen wij het graag.
Groetjes en succes!
@CrisTien super bedankt voor de snelle reactie!

Ik ga eens even kijken in een winkel de komende dagen, hopelijk lukt het dan. Als er toch nog iets tussendoor komt, laat ik het hier weten.

Dylan
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dylan,

Ooh geen zorgen, ik kan ook direct even een nieuw kaartje opsturen! Dan krijg je 'm van de week al binnen, scheelt je weer een ritje.

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin het telefoonnummer waar het om gaat, de adresgegevens, de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Dan kan ik je daarmee opzoeken in ons systeem!
@Jaimy @CrisTien sorry voor de late reactie beiden, maar ik heb het ondertussen al opgelost hoor!

Gelukkig was ik van het weekend in staat om bij een Store binnen te lopen en gelijk alles te regelen. Het abonnement moest wel iets eerder ingaan (22 juni i.p.v. 1 juli) i.v.m. omzetten naar een andere simkaart doordat het contract nog niet officieel was ingegaan, maar omdat ik mijn nieuwe toestel sneller binnen had dan ik had verwacht, kon ik gelijk aan de gang. Elk nadeel heeft weer zijn voordeel!

Dank jullie wel voor het meedenken. Ik zit nu alleen nog met het aanzetten van het klantvoordeel van mijn 2 mobiele abonnementen en mijn T-Mobile Thuis, maar daar is een apart topic voor zag ik al.

Deze mag gelockt worden hoor 🙂

Reageer