Beantwoord

sim kaart werkt niet na het activeren

  • 1 januari 2016
  • 7 reacties
  • 306 Bekeken

ik heb mijn vervangende simkaart geactiveerd, maar hij doet het nog steeds niet,
icon

Beste antwoord door xcrm 2 januari 2016, 01:03

Er was/is een storing.
Zie een ander topic : https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/simkaart-activeren-lukt-niet-263071/index1.html#post1292159
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat doet het precies niet en wat wel?
Kun je wel de pincode invoeren?
Heb je geen netwerk?
Heb je de simkaart in een ander toestel geprobeerd?
Heb je een SMS of e-mail gekregen dat de nieuwe simkaart geactiveerd is?

Groet,
Ik kan niet bellen en internetten.
Reputatie 6
Badge +17
Dus je hebt wel signaal?
Heb je de simkaart in een ander toestel geprobeerd?

Groet,
in een ander mobiel kan ik ook niet ermee bellen.
Reputatie 6
Badge +17
Is de simkaart succesvol geactiveerd?
Heb je een sms of email ontvangen dat de nieuwe simkaart geactiveerd is?

Groet,
ja, ik heb een mail gekregen. er staat dat die succesvol geactiveerd is.
Reputatie 3
Er was/is een storing.
Zie een ander topic : https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/simkaart-activeren-lukt-niet-263071/index1.html#post1292159

Reageer