Beantwoord

sim nog niet ontvangen


Ik heb 21 sep een nieuwe simkaart besteld, maar nog niet ontvangen.
Aangezien mijn nieuwe toestel alleen een nano formaat accepteert, kan ik deze nu niet gebruiken.
Kunt u dit alsnog in orde maken?

MvG
ppeer
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 september 2018, 12:38

Hoi Ppeer,

Natuurlijk kunnen we dat voor je regelen! Is inderdaad wel zo handig als je jouw toestel gewoon kunt gebruiken!

Ik zie dat er vandaag al kosten voor een nieuwe simkaart zijn vergoed. Klopt het dat je via een andere weg met een collega hebt gesproken? :D

Is alles zo in orde of kan ik nog iets voor je doen? Dan hoor ik het graag, want dan sta ik uiteraard voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ppeer,

Natuurlijk kunnen we dat voor je regelen! Is inderdaad wel zo handig als je jouw toestel gewoon kunt gebruiken!

Ik zie dat er vandaag al kosten voor een nieuwe simkaart zijn vergoed. Klopt het dat je via een andere weg met een collega hebt gesproken? :D

Is alles zo in orde of kan ik nog iets voor je doen? Dan hoor ik het graag, want dan sta ik uiteraard voor je klaar!

Reageer