Beantwoord

Sim pincode, waar te vinden?

wie kan mij helpen

ik heb een vraag mijn telefoon vraagt om een simpincode maar wat houdt dit in en waar kan ik deze vinden
icon

Beste antwoord door Issam 12 oktober 2015, 10:15

Hello Riverislandlady.

Van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Leuk dat je hier je vraag stelt. 🙂 Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Wellicht dat jij jezelf ook kan voorstellen!

Vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je toevallig iets gewijzigd voordat je deze melding te zien kreeg? Ik vermoed dat hiermee een compleet nieuw simpincode wordt bedoeld. Dit betekent dus dat je een nieuwe pincode moet instellen. Zou je daarom een nieuwe combinatie van 4 cijfers willen invoeren? Zorg er wel voor dat je deze onthoud of ergens opschrijft waar alleen jij het kan terug vinden.

Voor de zekerheid heb ik je een e-mail gestuurd met daarin je pin en puk code. Laat je ons weten of het is gelukt Riverislandlady? 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @lica1986

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Je 'simpincode' is de code waarmee je de simkaart unlockt. Zodat je kunt bellen, sms'en en internetten. 
Je pincode vind je op op het kaartje waar je de simkaart uit heb gehaald. 

Groet Leroy,
Ik heb de zelfde vraag maar een beetje anders. Mijn telefoon vraagt om een nieuwe simpincode maar wat houdt dit in en waar kan ik deze vinden? Ik weet de oude simpincode maar waar kun ik een nieuwe simpincode krijgen? Ik weet ook dat ik kan op het kaartje van de simkaart halen maar die heb ik niet meer.
Reputatie 6
Badge +16
Hello Riverislandlady.

Van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Leuk dat je hier je vraag stelt. 🙂 Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Wellicht dat jij jezelf ook kan voorstellen!

Vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je toevallig iets gewijzigd voordat je deze melding te zien kreeg? Ik vermoed dat hiermee een compleet nieuw simpincode wordt bedoeld. Dit betekent dus dat je een nieuwe pincode moet instellen. Zou je daarom een nieuwe combinatie van 4 cijfers willen invoeren? Zorg er wel voor dat je deze onthoud of ergens opschrijft waar alleen jij het kan terug vinden.

Voor de zekerheid heb ik je een e-mail gestuurd met daarin je pin en puk code. Laat je ons weten of het is gelukt Riverislandlady? 😉

Reageer