Beantwoord

Simadapter aanvragen

Hallo,
Ben hier voor het eerst , wil graag weten waar ik een simadapter bestellen.
Mijn iPhone doet t bijna niet meer, en mag pas in december mijn abonnement verlengen, wil nu
Een samsung S4 tijdelijk gaan gebruiken, ik heb een heel klein simkaartje en in de samsung moet een grote simkaart , kan iemand mij helpen ?
Groetjes Ingrid
icon

Beste antwoord door David 26 mei 2016, 16:25

Hey Ingrid,

Zo te zien heb je in ieder geval al een zeer creatieve oplossing gekregen van Monira! ;)

Dit soort alternatieve oplossing zijn natuurlijk handig, maar kunnen ook voor problemen zorgen. Simkaarten zijn sowieso al redelijk gevoelig, we raden het knutselen dus wel af. Het kan goed gaan, maar we voorkomen liever dan genezen! Ik heb je kosteloos een simkaartadapter gestuurd om je de komende maanden door te helpen! Monira, dit aanbod staat voor jou ook hoor!

De adapter zal binnen 4 werkdagen geleverd zijn, laat je ons weten of je 'm ontvangen hebt en of alles gelukt is?

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi,

Je kan online een adaptor bestellen. ..maar wat ik zelf altijd doe is dat ik een oude simkaart pak en doe ik mijn kleine simkaart erin en dan op de kant die naar boven staat ( buitenkant) doe ik een kleine stuk plakband. En voorzichtig erin duwen. ..klaar. dan hoef ik geen adapter te kopen 😃
Dank je wel voor je antwoord Monira, ik ga t zeker proberen
Geen probleem, succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ingrid,

Zo te zien heb je in ieder geval al een zeer creatieve oplossing gekregen van Monira! ;)

Dit soort alternatieve oplossing zijn natuurlijk handig, maar kunnen ook voor problemen zorgen. Simkaarten zijn sowieso al redelijk gevoelig, we raden het knutselen dus wel af. Het kan goed gaan, maar we voorkomen liever dan genezen! Ik heb je kosteloos een simkaartadapter gestuurd om je de komende maanden door te helpen! Monira, dit aanbod staat voor jou ook hoor!

De adapter zal binnen 4 werkdagen geleverd zijn, laat je ons weten of je 'm ontvangen hebt en of alles gelukt is?
Oh nou graag David! Dat is super 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hij is onderweg Monira! 😉
Top, dank je wel!

Reageer