Vraag

simakart activeren

• 23 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 460 Bekeken

Ik krijg telkens:
Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens.

Ik heb dit sim only abonnement (zakelijk) gisteren aangeschaft van de T-mobile winkel.
Hoe kan ik dit activeren?

2 reacties

Ik krijg telkens:
Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens.

Ik heb dit nieuwe sim gisteren aangeschaft van de T-mobile winkel.
Hoe kan ik dit activeren?
Reputatie 7
Badge +5
welkom op dit klant helpt klant forum @altayb40. Het helpt niet om dubbel te posten of jezelf te liken. Sterker nog; het is tegen de regels.

Vaak helpt het om even je telefoon opnieuw op te starten. Als dat niet geholpen heeft, dan kan webcare nakijken wat er mis gaat. Wij, medeklanten, kunnen helaas niet in jouw gegevens kijken. Het helpt wel om jouw T-Mobile klantnummer in jouw forumaccount profiel te zetten. Hiermee kan webcare sneller voor je aan de slag. Normaal gesproken reageren ze binnen 24 tot 48 uur op een post. Bij het vullen van jouw topic sluit je echter achteraan in de rij, waardoor het langer kan duren voor je reactie krijgt. Wil je sneller reactie, dan raad ik je de chat of bellen met klantenservice aan. Als je een T-Mobile shop in de buurt hebt, dan kun je natuurlijk ook daar terecht.

Reageer