Beantwoord

Simkaart 2 keer aangevraagd

• 16 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Ikheb een extra simkaart besteld via MyT-Mobile. Handig dat het zokan.
Alleen kreeg ik na de eerste druk op de knop niet het overzichtje met 'ik ga akkoord met de kosten' te zien. Geen probleem, pagina herladen, en daarna werkte het wel.

Maar in mijn mailbox heb ik nu twee bevestigingen staan... oeps!
Hoe kan ik een van de twee afzeggen?
icon

Beste antwoord door Pnag 17 oktober 2016, 16:29

Na even chatten is het opgelost. De tweede simkaart wordt niet gerekend, en mag ik weggooien.
Bekijk origineel

7 reacties

Dit is mij dus ook gebeurd afgelopen vrijdag 14-10. Ik heb nu dus ook 2 x een sim duo aangevraagd. Ik gebeld en nee hoor ze konden niks voor me doen. Dus gewoon 2 x 35 betalen. Dus 1 x weg gegooid geld. Zonde.
Zit al vet lang bij t mobile voorheen nog orange. Maar nu komen ze de klant dus niet tegemoet. Erg jammer. Had nooit een klacht over jullie. Zelfs vele vrienden gezegd dat ze juist naar tmobile moesten gaan omdat ik nooit storing of moeilijkheden heb.

Na even chatten is het opgelost. De tweede simkaart wordt niet gerekend, en mag ik weggooien.
Okee met wie heeft u gechat
Reputatie 7
Badge +15
Hi Megan,

Ai.. ik snap dat het heel vervelend is dat je nu twee keer deze kosten moet betalen! Zoals mijn collega al aangaf kunnen we dit inderdaad niet terugdraaien. Omdat ik wel snap dat een foutje natuurlijk kan gebeuren en ik ook zie dat je hem twee keer hebt besteld (en je daar verder ook niets aan hebt) heb ik uit coulance de kosten voor één keer de duosimkaarten voor je vergoed. Het zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn als we het wel voor Pnag zouden vergoeden en niet voor jou 😉.

Jullie hoeven de simkaarten overigens niet weg te gooien. Je kunt ze bewaren voor als ze misschien een keer nodig zijn voor als je huidige simkaart misschien een keer stuk gaat.

Laat je weten of je hier verder nog vragen over hebt?
Hel veel dank t mobile top service
Reputatie 7
Badge +15
Hi Megan,

Graag gedaan natuurlijk! Doen we graag voor je! 😉

Reageer