Beantwoord

Simkaart

• 15 mei 2017
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo,
ik heb net een nieuw abbonnement gekregen en een nieuwe simkaart met mijn oude nummer. ik heb hem geprobeert te activeren maar smsjes krijg ik binnen op mijn oude telefoon waarop die zegt dat het activeren is gelukt en op mijn computer krijg ik mailtjes dat er iets mis is gegaan in de activatie. hij geeft nog steeds "geen service" aan en het is erg vervelend. wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Muberra 15 mei 2017, 15:08

Hi Lonneke,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe abonnement! :D

Het nummerbehoud gaat plaatsvinden op 1 juni. Dus dat betekent voor jou dat de nieuwe simkaart automatisch geactiveerd zal worden op die datum. Je moet op 1 juni de nieuwe simkaart in jouw toestel plaatsen en dan kan je lekker genieten van jouw T-Mobile abonnement. Tot die tijd ben je bereikbaar op jouw oude nummer met jouw oude simkaart.

Heb je meer vragen of kom je er niet uit, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Lonneke,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe abonnement! :D

Het nummerbehoud gaat plaatsvinden op 1 juni. Dus dat betekent voor jou dat de nieuwe simkaart automatisch geactiveerd zal worden op die datum. Je moet op 1 juni de nieuwe simkaart in jouw toestel plaatsen en dan kan je lekker genieten van jouw T-Mobile abonnement. Tot die tijd ben je bereikbaar op jouw oude nummer met jouw oude simkaart.

Heb je meer vragen of kom je er niet uit, laat het dan gerust weten!
heel erg bedankt! ik hoorde net van mijn vader dat hij ook al gebelt had maar erg bedankt, dan doe ik hem er dan in!.
Reputatie 4
Hi Lonneke,

You're welcome! :D

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom op het forum.

Reageer