Beantwoord

Simkaart

• 13 maart 2018
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Goedenavond, ik heb een mifi overgenomen met een simkaart van T mobile.
Als ik een account wil aanmaken met mijn 06 nummer is deze niet geactiveerd.
Ik wil graag weten wat voor een kaart het is; prepaid? en wat er op staat en of ik deze kan opwaarderen
Met vriendelijke groet Erik
icon

Beste antwoord door David 14 maart 2018, 12:56

Hey Erik,

Is de simkaart überhaupt ooit wel geactiveerd? Als dit niet zo is, dan kun je dit alsnog via deze website doen. Mocht de simkaart wel geactiveerd zijn, dan kan het zo zijn de simkaart te lang (langer dan 6 maanden) niet gebruikt is. Dat kan ik op dit moment niet controleren. Kun je mij dan via een privébericht het telefoon- en simkaartnummer sturen? Dan ga ik het voor je uitvogelen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Erik,

Is de simkaart überhaupt ooit wel geactiveerd? Als dit niet zo is, dan kun je dit alsnog via deze website doen. Mocht de simkaart wel geactiveerd zijn, dan kan het zo zijn de simkaart te lang (langer dan 6 maanden) niet gebruikt is. Dat kan ik op dit moment niet controleren. Kun je mij dan via een privébericht het telefoon- en simkaartnummer sturen? Dan ga ik het voor je uitvogelen!
Hoi David, kan jij mij aangeven hoe ik een privé bericht moet sturen?
Als je op de desktopversie zit: klik op Davids naam, dan kom je op zijn profiel terecht. Daar vind je de optie om een privébericht te sturen.

Als je op een mobiel/tablet zit, klik dan eerst op 'menu' links bovenin en ergens onderaan op 'weergeef desktopversie'. Daarna kun je bovenstaande stappen aanhouden. 🙂

Reageer