Beantwoord

Simkaart

  • 15 november 2018
  • 1 reactie
  • 904 Bekeken

Ik heb sinds een korte tijd dat als ik gebeld wordt dat de oproepen niet doorgezet worden.
Ik krijg steeds een sms met gemiste oproepen maar krijg het gesprek niet binnen. Ik gebruik mijn simkaart al 4 jaar bijna kan het eraan liggen dat ik die moet veranderen ?
icon

Beste antwoord door Seccie 15 november 2018, 14:41

Hoi @jaylaa,

Welkom bij de T-Mobile community! Zou je voor mij onderstaande stappen eens willen uitvoeren?
Ik hoor vervolgens graag je bevindingen, zodat we verder kunnen gaan denken richting een oplossing.

  • Doe je toestel uit en weer aan. Haal, als dat kan, de batterij uit je toestel en stop hem weer terug.
  • Doe een kruistest met je simkaart. Dit doe je zo:
  • a. Doe je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart in het andere toestel? Stop dan je simkaart in je eigen toestel en ga verder met de volgende stap.
  • b. Doe een andere simkaart in jouw toestel. Werkt deze kaart in je toestel? Dan is er misschien iets mis met je simkaart. Vraag een nieuwe simkaart aan via My T-Mobile of neem contact op met de Klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @jaylaa,

Welkom bij de T-Mobile community! Zou je voor mij onderstaande stappen eens willen uitvoeren?
Ik hoor vervolgens graag je bevindingen, zodat we verder kunnen gaan denken richting een oplossing.

  • Doe je toestel uit en weer aan. Haal, als dat kan, de batterij uit je toestel en stop hem weer terug.
  • Doe een kruistest met je simkaart. Dit doe je zo:
  • a. Doe je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart in het andere toestel? Stop dan je simkaart in je eigen toestel en ga verder met de volgende stap.
  • b. Doe een andere simkaart in jouw toestel. Werkt deze kaart in je toestel? Dan is er misschien iets mis met je simkaart. Vraag een nieuwe simkaart aan via My T-Mobile of neem contact op met de Klantenservice.

Reageer