Beantwoord

Simkaart


Hoe krijg ik de blokkade weg van mijn simkaart?
icon

Beste antwoord door David 13 februari 2019, 09:33

Hi @Sangeeta.b,

Op dit moment kan ik nog niet controleren om welke blokkade op jouw simkaart het gaat, omdat je niet op de Community bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen (via mijn profiel) met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je mee gaan kijken!

Als het om een blokkade gaat door een betalingsachterstand dan is deze het snelste op te heffen door de factuur of facturen te betalen via iDeal. Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, zie je daar direct het openstaande bedrag en hoe je deze kunt betalen.

Mocht het om een andere blokkade gaan, dan horen we het graag en zie ik jouw privébericht vanzelf verschijnen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Sangeeta.b,

Op dit moment kan ik nog niet controleren om welke blokkade op jouw simkaart het gaat, omdat je niet op de Community bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen (via mijn profiel) met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je mee gaan kijken!

Als het om een blokkade gaat door een betalingsachterstand dan is deze het snelste op te heffen door de factuur of facturen te betalen via iDeal. Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, zie je daar direct het openstaande bedrag en hoe je deze kunt betalen.

Mocht het om een andere blokkade gaan, dan horen we het graag en zie ik jouw privébericht vanzelf verschijnen!

Reageer