Beantwoord

simkaart

Hallo,

ik heb mijn abo verlengd maar mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon. In mijn gegevens staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb maar die heb ik niet??? Ik heb bij mijn vorige telefoon een 2-in-1 kaart gekregen maar daar zit geen nano sim in dus nu kan ik mijn nieuwe telefoon niet gebruiken of ik moet nu ineens gaan betalen voor een nieuwe sim? Lijkt me toch dat deze met de telefoon meegeleverd wordt? Ik ben niet anders gewend in het verleden.... De chip is ook groter dan het nano-formaat dus ik kan hem ook niet bijknippen of iets...
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 maart 2019, 11:50

Hoi Bianca,

Jeetje wat heftig zeg, ik wens je allereerst ontzettend veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk een werkend toestel wil hebben. Ik ga je hiermee helpen.

Wat ik kan doen, is direct een nieuw simkaartje naar je toesturen en de kosten ervan vergoeden. De simkaart komt dan hoogstwaarschijnlijk deze week al binnen. De simkaart wordt dan wel geleverd op het adres wat bij ons bekend is, is dat wel waar je je bevindt op het moment? Zo ja, dan regel ik het direct voor je! Laat het ons maar even weten en dan komt het in orde.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16
@Bianca van Manen Ga morgen (mits mogelijk) even langs een TM-shop meestal lossen ze het wel voor je op.
Anders moet je wachten op de hulp van een moderator.
Fijne avond!
CrisTien schreef:

@Bianca van Manen Ga morgen (mits mogelijk) even langs een TM-shop meestal lossen ze het wel voor je op.
Anders moet je wachten op de hulp van een moderator.
Fijne avond!

Bedankt voor je bericht. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om naar een t-mobile winkel te gaan door persoonlijke omstandigheden want die zit niet hier. Ik ben al klant bij t-mobile vanaf dat Ben destijds overging dus vanaf het eerste uur maar ik vind de service steeds slechter worden en je kan niet eens meer iemand te spreken krijgen! Wij hebben 4 aansluitingen van t-mobile en ik heb altijd t-mobile aangeraden bij andere mensen maar ik denk dat ik voor mijn volgende abo toch maar eens elders ga kijken....
Reputatie 7
Badge +16
Niet zo snel @Bianca van Manen wacht even een reactie af van de moderators.
In de meeste gevallen lossen ze het netjes op!
Sorry, er is recent een ernstige ziekte bij mijn jongste dochter geconstateerd en het scherm van mijn huidige foon laat los dus ik zit met spoed op een goed werkende telefoon te w88.... Als ik nou gewoon had kunnen bellen met mijn vraag maar zelfs dat is niet meer mogelijk.....
Reputatie 7
Badge +16
Pfff hevig @Bianca van Manen Sterkte.☹️ Geen zorgen het komt vast wel goed..
CrisTien schreef:

Pfff hevig @Bianca van Manen Sterkte.☹️ Geen zorgen het komt vast wel goed..

Ik hoop het.... dankjewel...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bianca,

Jeetje wat heftig zeg, ik wens je allereerst ontzettend veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk een werkend toestel wil hebben. Ik ga je hiermee helpen.

Wat ik kan doen, is direct een nieuw simkaartje naar je toesturen en de kosten ervan vergoeden. De simkaart komt dan hoogstwaarschijnlijk deze week al binnen. De simkaart wordt dan wel geleverd op het adres wat bij ons bekend is, is dat wel waar je je bevindt op het moment? Zo ja, dan regel ik het direct voor je! Laat het ons maar even weten en dan komt het in orde.
Jaimy schreef:

Hoi Bianca,

Hoi Jaimy,

Bedankt voor je reactie. Ja heel graag!!! Ik ben zo blij dat je dit voor me kunt oplossen! Bedankt! Kan inderdaad naar mijn huisadres dan komt het goed! Bedankt!!!!!
Reputatie 6
Badge +17
Ahh geen zorgen Bianca! Die simkaart mag nu zeker niet een extra zorg zijn, dus dat regelen we dan zo snel mogelijk. Ik heb de simkaart dan ook direct voor je aangevraagd en deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hopelijk redt je het in de tussentijd nog heel even met het oude toestel.

Verder wens ik je nogmaals heel veel sterkte! Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan gerust even weten.
Jaimy schreef:

Ahh geen zorgen Bianca! Die simkaart mag nu zeker niet een extra zorg zijn, dus dat regelen we dan zo snel mogelijk. Ik heb de simkaart dan ook direct voor je aangevraagd en deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hopelijk redt je het in de tussentijd nog heel even met het oude toestel.

Verder wens ik je nogmaals heel veel sterkte! Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan gerust even weten.

Dankjewel!! Ik ben zo opgelucht dat het geregeld is!! Echt fijn, dankjewel!!
Reputatie 6
Badge +17
Heel graag gedaan!! 🤗
Net terug uit het ziekenhuis en wil nog even laten weten dat ik de simkaart vandaag al heb ontvangen en ik weer bereikbaar ben en weer kan bellen, superbedankt!!!!!! 🤗
Reputatie 6
Badge +17
Yess, ik hoopte al dat 'ie zo snel zou aankomen! Fijn dat je nu weer goed bereikbaar bent. En supergraag gedaaaaan! 😁

Reageer