Beantwoord

Simkaart

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Zojuist heb ik gebeld met de klantenservice (Jolanda). Ik heb een nieuwe telefoon. Hier moet een nano simkaart in. Volgens de simkaart gegevens in de t-mobile app heb ik een 3 in 1-simkaart. Nu blijkt dat de simkaart die ik heb geen 3 in 1-simkaart is en deze dus niet in mijn nieuwe telefoon past. De vraag waarom in mijn simkaart gegevens van de app staat aangegeven dat ik een 3 in 1 kaart zou hebben, bleef helaas onbeantwoord. Volgens klantenservice moet ik gewoon een nieuwe bestellen, want ik koop een ander toestel.

Ik vind dat ik niet erg netjes te woord werd gestaan en hoop via deze weg alsnog antwoord op mijn vraag te krijgen. Waarom staat aangegeven dat ik een 3 in 1 sim kaart heb, terwijl ik die nooit gekregen heb?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Pilovali 23 april 2019, 18:35

Hallo,

In een 3-in-1 simkaart kun je 'normaal', 'micro' en 'nano' eruit klikken.

Dit is een 3-in-1 simkaart, zie je waar je de juiste grootte eruit kunt drukken?

3-in-1 simkaarten heeft T-Mobile al meerdere jaren, dus de kans is groot dat je een 3-in-1 simkaart hebt. Welke simkaart heb je nu, hoe ziet die eruit?

Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

In een 3-in-1 simkaart kun je 'normaal', 'micro' en 'nano' eruit klikken.

Dit is een 3-in-1 simkaart, zie je waar je de juiste grootte eruit kunt drukken?

3-in-1 simkaarten heeft T-Mobile al meerdere jaren, dus de kans is groot dat je een 3-in-1 simkaart hebt. Welke simkaart heb je nu, hoe ziet die eruit?

Groet,

Reageer