Beantwoord

Simkaart aanvragen

• 15 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 1020 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Het lukt niet om een nieuwe Simkaart aan te vragen formulier geeft steeds aan een of meerdere velden verkeerd ingevuld
icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2018, 11:58

Hi Welsh1,

Waarom het niet precies niet lukte is mij niet geheel duidelijk, maar ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je besteld! Deze wordt binnen 3 werkdagen opgestuurd naar jouw adres en er zit een brief bij hoe je deze kunt activeren, dus dat moet helemaal in orde komen!

Als je onze hulp nog ergens bij nodig hebt, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Marco! 🙂
Het is gelukt, hoor.
Bedankt voor de snelle service.
bdankt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi jpgrijs,

Sorry voor het ongemak! Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld en net zoals bij de anderen hierboven, 5 euro vergoed zodat je de normale prijs betaalt.

Je krijg 'm dus binnenkort door je brievenbus en kunt de nieuwe kaart hier activeren. Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt!
Heb exact hetzelfde probleem, krijg telkens dezelfde melding:
één of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld.

Ook ik zou graag een nieuwe simkaart ontvangen
Heel fijn.
Ja, ik laat het weten.
Bedankt alvast.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marco,

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. De kosten daarvan zijn 5,09 dus dit is ook van je tegoed af gegaan. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen thuis en op deze pagina kun je de simkaart activeren.

Laat je even weten of het is gelukt? Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Kijk, dat is nou precies de reden waarom ik hier rondkijk.
Ik krijg ook deze melding

Kon eerst het item niet kiezen.
Lag aan het beltegoed.
Opgewaardeerd en check,
Mannetje of vrouwtje; check,
Voorletter en achternaam; check,
Postcode en huisnummer; check,
Straat- en plaatsnaam wordt automatisch gegenereerd, dus; check,
E-mail; check,
Vinkje betalen via beltegoed; check.
Dubbelcheck en op bestellen gedrukt...

Melding; 'Een of meerdere velden in het bestelformulier zijn niet juist ingevuld.'

Zou ik ook een vervangende SIM kunnen ontvangen?
Mijn nieuwe Huawei Y7 2018 werkt niet zonder nano SIM😞
Het nummer is 8931162112720068464.
Mijn gegevens heb ik net via my t-mobile geactualiseerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Welsh1,

Het corrigeren van het te veel betaalde bedrag was blijkbaar niet helemaal goed gegaan, ik heb nu alsnog €5,- vergoed, zodat je de normale kosten voor de simkaart betaalt. Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, stuur gerust een berichtje!
Bedankt voor de nieuwe simkaart. Maar nu zie ik dat er 2x €5,09 is afgeschreven van mijn beltegoed
Reputatie 7
Badge +20
Hi Welsh1,

Waarom het niet precies niet lukte is mij niet geheel duidelijk, maar ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je besteld! Deze wordt binnen 3 werkdagen opgestuurd naar jouw adres en er zit een brief bij hoe je deze kunt activeren, dus dat moet helemaal in orde komen!

Als je onze hulp nog ergens bij nodig hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer