Beantwoord

Simkaart aanvragen met nummerbehoud

• 22 januari 2016
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Goedemiddag,

Helaas past mijn oude simkaart niet in mijn nieuwe telefoon. Bij deze wil ik graag een micro simkaart aanvragen, met behoudt van mijn oude ( T-Mobile ) nummer. Ik heb geen abonnement. Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door David 25 januari 2016, 10:27

Hey Iodine,

Welkom op ons Forum! :)

Zojuist heb ik je een nieuwe simkaart toegestuurd, omdat je huidige simkaart dusdanig verouderd is, dat we deze kosteloos vervangen. Deze zal binnen 3 werkdagen geleverd worden en is eenvoudig thuis te activeren. Je kunt het juiste formaat zelf uit de kaart drukken, want het is een 3-in-1-simkaart. Bij het activeren behoud je gewoon je eigen telefoonnummer en beltegoed.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een hele oude simkaart hebt, kan een T-Mobile medewerker je kosteloos een nieuwe simkaart toe sturen. Je houd dan het zelfde nummer.

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice of wachten tot een medewerker deze topic ziet.

Groet,
Oke. Duidelijk. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Iodine,

Welkom op ons Forum! :)

Zojuist heb ik je een nieuwe simkaart toegestuurd, omdat je huidige simkaart dusdanig verouderd is, dat we deze kosteloos vervangen. Deze zal binnen 3 werkdagen geleverd worden en is eenvoudig thuis te activeren. Je kunt het juiste formaat zelf uit de kaart drukken, want het is een 3-in-1-simkaart. Bij het activeren behoud je gewoon je eigen telefoonnummer en beltegoed.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan even weten!
Bedankt David. Het is helemaal duidelijk. Ik ben blij dat ik mijn oude telefoonnummer kan behouden. Scheelt een hoop gedoe 🙂.

Reageer