Beantwoord

Simkaart aanvragen voor nieuw toestel als prepaid klant

beste t-mobile. allereerst wil ik jullie bedanken voor de altijd goede service. het altijd goede bereik enzovoort. maar er is een minpuntje nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht en ik ben geloof ik al 10 jaar Prepaid klant bij jullie wat mij zeker voldoet. maar nu is mijn Sim-kaart te groot voor het toestel en daarbij is mijn simkaart dus danig oud dat het de vraag is of ik hem uberhaupt normaal uit mijn andere toestel krijg. waarom moeten bestaande klanten die graag bij jullie willen blijven. betalen voor een nieuwe sim-kaart.
icon

Beste antwoord door Trajh91 21 juni 2016, 23:05

In sommige gevallen, met name bij verouderde simkaarten, kan door een T-Mobile medewerker wel eens coulance worden toegepast. Heb je nog een simkaart op het normale formaat (zo'n grote dus), dan heb je een grote kans dat dit gebeurt. Je krijgt dan een 3-in-1-sim toegestuurd.

Let er wel op dat het mogelijk is dat dit bij prepaidklanten misschien niet helemaal op gaat, omdat hiervoor iets andere regels gelden.

Als je direct een nieuwe simkaart wil, kan je trouwens het beste even langs de T-Shop gaan. Je krijgt dan direct een nieuwe simkaart mee die binnen een paar minuten te gebruiken is. Dan kan je dus ook direct je nieuwe toestel gebruiken.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
In sommige gevallen, met name bij verouderde simkaarten, kan door een T-Mobile medewerker wel eens coulance worden toegepast. Heb je nog een simkaart op het normale formaat (zo'n grote dus), dan heb je een grote kans dat dit gebeurt. Je krijgt dan een 3-in-1-sim toegestuurd.

Let er wel op dat het mogelijk is dat dit bij prepaidklanten misschien niet helemaal op gaat, omdat hiervoor iets andere regels gelden.

Als je direct een nieuwe simkaart wil, kan je trouwens het beste even langs de T-Shop gaan. Je krijgt dan direct een nieuwe simkaart mee die binnen een paar minuten te gebruiken is. Dan kan je dus ook direct je nieuwe toestel gebruiken.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Blackdevil,

Welkom op het forum! :)

Wat tof om te horen dat je al zo lang tevreden PrePaid klant bij ons bent! Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Zoals Trajh91 al aangaf, sturen we in sommige gevallen kosteloos een nieuwe simkaart op, bijvoorbeeld als het een oude simkaart is. Ik heb gelijk even in het systeem gekeken en ik zie dat jij gebruikmaakt van een bijna prehistorische simkaart! 😉 Dus het is inderdaad eens tijd voor een nieuwe. Aangezien het om een oude simkaart gaat heb ik kosteloos een nieuwe besteld. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen via de post. Vergeet 'm niet eerst te activeren voordat je hem gaat gebruiken. Laat je even weten of het gelukt is?

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe toestel! Welke is het geworden?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek dan even aan de bel!
Hallo. ik heb nog 1 vraag, behoud ik mijn eigen nummer wel met de sim die mij toegestuurd wordt.

en weer super goede service van jullie. Bedankt dat jullie mij een nieuwe simkaart sturen. en ook bedankt voor de rest 😉. wordt super gewaardeerd, ben echt heel erg blij dat jullie mij zulke goede service hebben kunnen bieden. wat voor mij ook betekend dat ik zeker nog jaren klant bij jullie blijf (Y).

mijn nieuwe Toestel is een Samsung Galaxy J1 2016.

echt waar een dikke pluim voor jullie toppers
Reputatie 2
Je behoudt altijd je eigen nummer wanneer je een nieuwe simkaart krijgt. Door de simkaart te activeren volgens de instructies die je erbij ontvangt, worden het simkaartnummer en je telefoonnummer aan elkaar gekoppeld.

Nog even een tip: wanneer je de nieuwe simkaart ontvangt en geactiveerd hebt, moet je niet vergeten om het toestel met de oude simkaart uit te schakelen vóórdat je het nieuwe toestel met de nieuwe simkaart aan zet. Anders werkt de nieuwe simkaart nog steeds niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Blackdevil,

Geen dank, we helpen je graag! Bedankt voor je lieve bericht! 🙂

Ik zie dat Trajh91 al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Je behoudt inderdaad gewoon jouw huidige nummer als je de nieuwe simkaart activeert. Ik zie alleen wel dat je een paar uur nadat ik een nieuwe simkaart voor je heb besteld, je adres hebt gewijzigd. Je simkaart wordt nog naar jouw oude adres gestuurd, is het mogelijk om 'm daar op te halen? Anders zal ik opnieuw een simkaart naar je sturen, nu naar het juiste adres.

Ik hoor het graag van je!
Hallo Thalina :)

Als het goed is gaat de nieuwe simkaart naar ***.
deze kan ik daar wel oppikken, klopt ik ben reeds verhuisd en zag dat mijn adres nog op mn ouders adres stond.

Uiteraard weer bedankt voor de snelle respons.

Fijne dag gewenst !
Reputatie 6
Badge +17
Hi Blackdevil,

Dat klopt helemaal! Fijn dat het lukt om 'm daar op te pikken! Ik heb je adres trouwens even uit je bericht verwijderd, aangezien iedereen kan meelezen. ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe plekje dan! Helemaal naar je zin?

Jij ook een fijne dag verder en mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je mij te vinden!
Ja heb het prima naar me zin 😉 bedankt voor het schermen van het adres ******* . Wist ook niet hoe ik het anders moet zetten anders weten jullie ook niet over welk adres ik het had. Ahaha. Maar gaat helemaal goed komen dus. Bedankt voor de goede service
Reputatie 7
Badge +20
Hey Blackdevil,

Thalina is een dagje vrij, maar ik zal je compliment doorzetten! :)

Fijn weekend!
Hallo.

Ik had gehoopt dat de simkaart al binnen was maar we zijn nu alweer anderhalf week verder en ik heb nog steeds geen simkaart ontvangen 😞 nu zit ik opgeschept met twee telefoons anders ben ik niet bereikbaar!!!. enig idee wanneer hij bij mij op de deurmat beland..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Blackdevil,

Wat vervelend dat de simkaart nog niet binnen is! :S

Ik heb zojuist meteen een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Wil je laten weten of je hem voor het weekend hebt?
ik wou dat iedereen zo geholpen werd. ga zo door deze medewerker moet t mobile vasthouden en is een aanwinst. ga vooral zo door

Reageer