Simkaart activatie ???

Hallo, vanmiddag mijn nieuwe 4s ontvange , alleen bij de Simkaart staat niet welk 06 Nummer ik heb
Hoe moet ik nu activeren? Heb nog steeds geen verbinding, en stom want ik kreeg een grote simkaart en een micro geleverd maar de micro moest ik gebruike. Zeiden Ze

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dus de mini gebruiken, eventueel de klantenservice bellen, zorg dat je het simkaartnummer bij de hand hebt als je belt.
Succes met je super telefoon!
Dankjewel, alleen ***** dat ik er niet gelijk mee aan de slag kan, maar het blijft techniek.......

Dankjewel, alleen ***** dat ik er niet gelijk mee aan de slag kan, maar het blijft techniek.......

je hoeft alleen even het simkaart traytje eruit te hallen en uit je simkaart de micro sim duwen die in je telefoon plaatsen (5 minuten werk)
Heb dezelfde probleem,,, T-Mobile heeft per ongeluk een verkeerde sim kaart meegeleverd bij mijn iPhone 4S. Ze hebben apart nog de Micro-SIM op gestuurd. Telefoonnummer heb ik kunnen achterhalen via contract, maar telefoon geeft nog steeds "No Service" aan ... de simkaart activeren via t-mobile.nl/activeersim werkt natuurlijk ook niet als je geen account hebt. (p.s. post dit vanaf een andere account).
Enig idee hoelang dit kan duren en wat ik precies moet uitvoeren? waarschijnlijk naar de klantenservice bellen ....

- ondertussen al gebeld, blijkt dat het tot 24 uur kan duren voordat de simkaart geactiveerd wordt - lekker is dat dan krijg je een verkeerde simkaart en mag je alsnog op wachten. Niks aan te doen morgen maar proberen te activeren 🙂
Verhaal hierboven is nog steeds niet opgelost, toestel meerdere malen al aan en uitgezet. Het is nu inmiddels maandag ,,, en nu?
Toestel geeft nog steeds No service aan en onder Settings > General > Network staat er SIM not provisioned. Sim kaart ook al één keer eruit en erin gedaan.
ps. post dit nog steeds vanaf een andere account.
Reputatie 5
@Tran

Kun je mij via een privébericht de volgende gegevens toesturen zodat ik voor je kan nakijken wat er precies fout gaat.

- telefoonnummer
- simkaartnummer

en ter controle:

- voorletters/achternaam
- postcode/huisnummer
- geboortedatum

Alvast bedankt.
Hallo,

ook ik heb nu een iPhone 4s alleen heb ik geen service!
En bij netwerk krijg ik te staan simkaart niet geprovisioneerd! :s
weet iemand hoe je dit kan verhelpen?

Groetjes
Reputatie 5
@Mel*
Ik zie dat je inmiddels een andere simkaart gebruikt. Kun je me aangeven of je nu wel gebruik kunt maken van de service?
ik heb donderdag nieuwe bb gehald en ik activeerd doen
zegt die het spijt ons je komt niet in aanmerking voor deze actie
Waarom is mijn blackberry internet service account geDeactiveerd?

ik kan niet pingen en msnen ligt het daar aan?

AUB IEMAND HELP
Reputatie 6
@Sanaee

Je hebt antwoord gekregen op jouw vraag in dit topic, het is niet de bedoeling de dezelfde vraag op verschillende plaatsen te stellen. Overige posts worden daarom verwijderd.
Ik heb niuew ipad gekockt maar Ik heb geen Internet op ht daarom wil Ik graag niuew simkaart activeeren
Reputatie 2
@Marha
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie in het systeem dat je op 9 mei in de T-Shop bent geweest en je simkaart is geactiveerd.
Bren1 schreef:

@Marha

Ik zie in het systeem dat je op 9 mei in de T-Shop bent geweest en je simkaart is geactiveerd.

pas simkaart geactiveerd via website zou maar paar minuten duren maar nog steeds geen srevice

Bren1 schreef:

@Marha

pas simkaart geactiveerd via website zou maar paar minuten duren maar nog steeds geen srevice

hoe lang duurt dat normaal ?

Bren1 schreef:

@Marha

hoe lang duurt dat normaal ?

hij doet het
Reputatie 5
@claire71

Vaak is het na de activatie van de simkaart een kwestie van je toestel even uit en aanzetten voordat alles naar behoren werkt. 🙂