Beantwoord

Simkaart activeren

• 22 februari 2014
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren, maar heb tot twee keer toe de volgende mail gehad: "Wij sturen u deze e-mail, omdat er helaas iets is misgegaan met de activatie van uw simkaart." Bij een derde keer proberen kreeg ik de volgende melding: "Je mag maar 1 keer per 24 uur een simkaart activeren." Wat kan ik doen? Het is van belang dat ik vandaag mijn nieuwe simkaart kan gebruiken. Dank u!
icon

Beste antwoord door Chris076 24 februari 2014, 10:56

@Charlotte-

Ik zie dat je inmiddels de simkaart geactiveerd hebt via My T-Mobile. Veel plezier met jouw nieuwe toestel 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

@Marcella84

Welkom op het Forum!

Via haar My T-Mobile maar ik zie dat het bij jou ook al is gelukt. 🙂
Hoe heb je het nog opgelost want ik heb nu het zelfde probleem Gr.
Reputatie 6
@Charlotte-

Ik zie dat je inmiddels de simkaart geactiveerd hebt via My T-Mobile. Veel plezier met jouw nieuwe toestel 🙂
Je kunt hier ook je vraag plaatsen, er wordt echter nergens gezegd dat je binnen een half uur antwoord hebt.

Dat krijg je bij mailen of een brief schrijven ook niet.

De klantenservice, en webcare, zijn er maandag vanaf 8 uur weer. Hier op het forum worden de vragen dan op volgorde van plaatsing worden afgehandeld.
Forum staat onder 'Klantenservice', 'contact', dus ik ging ervan uit dat dit de manier was om contact te hebben met T-mobile.
Ik wil nogsteeds graag mijn nieuwe simkaart activeren en mijn nieuwe telefoon gebruiken. Dit is er frustrerend. Ik krijg steeds dezelde foutmelding. 
Webcare was open tot 17:30, maar een forum is geen chatservice maar een discussieplatform. Het kan langer duren voor je geholpen wordt, zeker nu ze dicht zijn.
De gemiddelde reactietijd op het forum door een T-mobile medewerker is 24-48 uur.

Je bericht is om 17:02 geplaatst,dat staat er bij mij. Waarschijnlijk staat er bij jouw foruminstellingen iets fout waardoor zomer/wintertijd of tijdzone verkeerd staat.
Dit is echt een naai streek. Ik wil graag dat mijn Simkaart vandaag geactiveerd wordt. Vandaar mijn vraag op het forum. Jullie forum is 'open' tot 17:30. Ik heb mijn bericht gestuurd om 17:00, maar nog geen antwoord op mijn vraag gehad. Nu zie ik dat er bij de tijd van plaatsing 18:00 staat. Terwijl het nu 17:50 is. Zeker zodat jullie morgen kunnen zeggen dat ik te laat was om beantwoord te worden. Klantvriendelijkheid bij T-mobile blijft om te huilen. 

Reageer