Beantwoord

Simkaart activeren

Ik zie dat moderators wel reageren bij anderen maar niet op mijn topic,
ik moet mijn simkaart geactiveerd hebben, oude werkt niet meer en ik kan niet bellen.
Ik heb al 2 weken geen gebruik kunnen maken van de diensten en jullie reageren niet op mijn topic.
Ik betaal wel veel geld elke maand...

Ik vind dit niet fijn.
Dus bij deze wil ik dat het meteen geregeld wordt.
icon

Beste antwoord door tribaltim 24 januari 2015, 20:37

Hoi Emelycm,

Vervelend om te lezen dat je een probleem hebt, welke nog niet is opgelost.
Moderators proberen altijd iedereen te beantwoorden, maar soms wordt er wel eens een topic gemist!

Je simkaart kan je op verschillende manieren activeren.
zoals ik het lees valt wel een optie af, maar je kan altijd bellen met de klantenservice, ook via een ander toestel naar 0624001200 of naar een T-shop bij jou in de buurt.

Mocht dit allemaal geen optie zijn dan zou je inderdaad moeten wachten op een T-Mobile moderator.
Ik zal het ook nog even onder de aandacht brengen bij de medewerkers van T-Mobile.

Ik weet dat het geen antwoord op je vraag is, maar dit is even het beste wat ik je nu kan bieden op dit moment :D
Groetjes Tribaltim

Bekijk origineel

4 reacties

Dubbel topic, is gerapporteerd.

Verzoek het voortaan bij 1 topic te houden. Waarom dat is heb ik in je andere topic uitgelegd.
Reputatie 4
Hoi Emelycm,

Vervelend om te lezen dat je een probleem hebt, welke nog niet is opgelost.
Moderators proberen altijd iedereen te beantwoorden, maar soms wordt er wel eens een topic gemist!

Je simkaart kan je op verschillende manieren activeren.
zoals ik het lees valt wel een optie af, maar je kan altijd bellen met de klantenservice, ook via een ander toestel naar 0624001200 of naar een T-shop bij jou in de buurt.

Mocht dit allemaal geen optie zijn dan zou je inderdaad moeten wachten op een T-Mobile moderator.
Ik zal het ook nog even onder de aandacht brengen bij de medewerkers van T-Mobile.

Ik weet dat het geen antwoord op je vraag is, maar dit is even het beste wat ik je nu kan bieden op dit moment :D
Groetjes Tribaltim
Dankjewel voor je antwoord Tribaltim, hier heb ik wat aan!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Emelycm,

Ik zie dat TribalTim je een aantal opties heeft gegeven :)

Zou je kunnen laten weten of het gelukt is? Anders kun je mij een privébericht sturen met het simkaartnummer, dan pak ik het voor je op!

Reageer