Vraag

Simkaart activeren

• 30 januari 2016
  • 6 reacties
  • 188 Bekeken

Is er iemand die het zelfde probleem heb als ik, je simkaart die maar niet geactiveerd word door T-Mobile.en dat je van hier naar tokio word gestuurd. Ik zelf wacht al meer dan 96 uur op een andwoord die ik maar niet krijg.

6 reacties

Ik had dat probleem ook. Ik heb echt een aantal keren moeten bellen. Het heeft wel bijna een weekje geduurt voordat mijn simkaart geactiveerd werd.
Succes!
Reputatie 6
Is er iemand die het zelfde probleem heb als ik, je simkaart die maar niet geactiveerd word door T-Mobile.en dat je van hier naar tokio word gestuurd. Ik zelf wacht al meer dan 96 uur op een andwoord die ik maar niet krijg.

Hoi,

Welkom op het forum!

Als het goed is heb je een bericht (PM) van een medewerker! Bekijk dus even je priveberichten.
Hoi FR Westphal,

ik kijk graag met je mee. Kun je mij jouw nieuwe simkaartnummer in een privébericht sturen? Dan zal ik hem activeren. Het account waarmee je nu bent ingelogd is ook het nummer waaronder deze simkaart actief moet worden toch? Bedankt voor je tijd!
Nou nee ik had nog niet op plaats reactie gedrukt. Twitter, Facebook en Forum door elkaar doen is mij toch echt teveel van het goede haha.
Ik krijg de nieuwe ook niet geactiveerd geloof ik, ik wacht nog ff af. Gelukkig doet mijn oude t Nog.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Reinvis,

Wij hadden te maken met een storing waardoor het niet mogelijk was om je simkaart te activeren. Zou je het nogmaals willen proberen via deze pagina? Mocht dat niet werken dan kun je jouw simkaartnummer in een privébericht naar mij opsturen.

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer