Beantwoord

Simkaart activeren

• 21 juni 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Bij het activeren van mijn SIM kaart, krijg ik als reactie dat er een technische storing is. Iemand ook deze problemen? Of ligt het aan mij?
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2017, 09:25

@Laura

Dat is niet erg handig, dat je de sim niet kunt activeren! Er waren wat problemen, misschien zat dat ook in jouw vaarwater! Zou je nog eens kunnen proberen de simkaart te activeren? Als het nog steeds niet lukt, stuur dan even jouw simkaartnummer in een privébericht. Je kunt dit via mijn profiel sturen. 🙂

@Marloesoe

In ons systeem zie ik dat een collega jou vanochtend via de chat heeft geholpen en de sim voor je heeft geactiveerd. 🙂 Werkt alles al? Start anders ook even opnieuw op! Dan moet het allemaal goed gaan werken.
Bekijk origineel

2 reacties

Ja dat bericht krijg ik ook! Nieuwe nano sim kaart geprobeerd te activeren, met huidige simkaart in mijn bezit. Krijg het bericht:

Er is een technische fout opgetreden, probeer nogmaals de verificatiecode op te vragen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +20
@Laura

Dat is niet erg handig, dat je de sim niet kunt activeren! Er waren wat problemen, misschien zat dat ook in jouw vaarwater! Zou je nog eens kunnen proberen de simkaart te activeren? Als het nog steeds niet lukt, stuur dan even jouw simkaartnummer in een privébericht. Je kunt dit via mijn profiel sturen. 🙂

@Marloesoe

In ons systeem zie ik dat een collega jou vanochtend via de chat heeft geholpen en de sim voor je heeft geactiveerd. 🙂 Werkt alles al? Start anders ook even opnieuw op! Dan moet het allemaal goed gaan werken.

Reageer