Beantwoord

simkaart activeren

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 772 Bekeken

Waarom staat overal op de website dat je online nieuwe simkaart kunt bestellen en activeren?
Dit is namellijk niet mogelijk. Je gaat naar activatie site, staat ook als je sim kwijt is of kapot kun je online activeren en vervolgens als je alles hebt ingevuld geeft hij doodleuk aan dat je naar een Tmobile winkel moet voor acctivatie. Dan kun je die hele simkaarten bestellen beter even van de site halen.
Want bestelde vrijdag na verlies en blokkade sim gelijk een nieuwe, maar als ik naar winkel was gegaan dan had ik zaterdag al mijn eigen nummer. Ik werk full time en moet nu vrij nemen om mijn simkaart te activeren en anders zit ik deze hele week zonder telefoon. Wat een klantonvriendelijk proces zeg.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2019, 10:54

Hi Verchant,

Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Doordat je je vorige simkaart hebt geblokkeerd, heb je een verificatie-sms ontvangen op de oude simkaart. Je kan daardoor de nieuwe simkaart niet zelf activeren dit kan wel door de klantenservice of in de shop gedaan worden. Normaal gesproken kan je via My T-Mobile je nieuwe simkaartactiveren. Je gaat dan naar my T-Mobile> SIM & Toestel> sim activeren en dan de nieuwe simkaart nummer activeren. Je kan mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfer van je iban en je simkaartnummer. Ik help je dan graag verder om je simkaart weer werkend te krijgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Wellicht goed om dat duidelijk op de website te vermelden. Wij liepen tegen hetzelfde probleem aan.... 

Reputatie 7
Badge +20
Hi Verchant,

Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Doordat je je vorige simkaart hebt geblokkeerd, heb je een verificatie-sms ontvangen op de oude simkaart. Je kan daardoor de nieuwe simkaart niet zelf activeren dit kan wel door de klantenservice of in de shop gedaan worden. Normaal gesproken kan je via My T-Mobile je nieuwe simkaartactiveren. Je gaat dan naar my T-Mobile> SIM & Toestel> sim activeren en dan de nieuwe simkaart nummer activeren. Je kan mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfer van je iban en je simkaartnummer. Ik help je dan graag verder om je simkaart weer werkend te krijgen.

Reageer